torstai 3. huhtikuuta 2014

Tiedän että mun pitää muuttuu, saan ääneni taas kuuluun. Ja vaikka kaikki päättyy, viereesi jään.



Ottahiukset on vittumaises kasvuvaihees koska ne on naamataululla koko ajan.
Niin ja nää on näitä almost nature-kuvia tai jotain kun mulla on vaan ripsarii! (Y)

Heijsån! Huhtikuu on ehkä kuukausista paras, silloin on selvä kevät jo havaittavissa! I like it! Keväinen ilma on saanu mutkin olemaan enemmän pihalla ja oon haravoinu ja kitkenyt kukkapenkkejä ja lenkille oon saanu kans itteni raahattua :)


Naama norsun vitulla.


 Intileskeyttäkin on takana jo hurjat 3 kk eli 1/4 ohi! Eli ihan positiivisia ajatuksia havaittavissa? Päivät on tosiaan menny ulkoilmas ja ehtoot nenä kiinni näytös kun mulla on tällä hetkellä viisi fucking sarjaa jota seuraan: Walking Dead, Supernatural, Mustat Lesket, Nymfit ja Revolution D: Siis joo totta kai mulla on elämä! :D Niin ja nyt on vielä enemmän elämää kun Walking Dead jäi tauolle :D
Ps. Miks mä katon Aku Louhiniemen elokuvia kun ne on paskoja ja ahistavia?

JP:n  rakastama tuulikello ::D


Meppälertut :3
  Niin ja viikonloppu oli mahtava! Perjantaina oli aivan törkeen mahtava sää ja mulla oli virtaa kun pienes sias. Siivoilin, jumppasin, haravoin ja kitkin kukkapenkkiä ja sit käytiin äitin kans kaupas kun innostuin tekeen ruokaa kun Vili tuli :p




Kyllä vielä vuoden ja kolmen kuukaudenkin jälkeen ootan ihan sikana kun nään Vilin ja aina on pieni jännitys vieläkin päällä :D Ja tottakai alotan aamusta laskemaan tunteja koska nään sen :D Hyvähän se vaan on!




Kumminki kun olin tehny ruokaa niin lähettiin Miron ja Vilin kans kylällä käymään ja käytiin jopa tää Isojoella yhellä kodalla jonka Isojoen nuoiso on rakentanut, se on siisti paikka ja hyvä tunnelma :)  Sit ehtoolla katteltiin leffaa nimeltä Vow, on muuten hyvä leffa!!



Äitin kisulille tuli vauvoja! Sanon nuota Veijariksi ja Ryöväriksi :)
Lauantaina päivällä lähettiin Kauhajoelle ja sit sieltä lähettiin Moottoripyörällä Lapväärtiin! Vili meni kotarilla ja mä olin Jarkon moottoripyörän kyytis. Oli kyllä mahtavan kova vauhti että välillä piti pistää silmät kiinni mut adrealiini virtas suonis ja se on mahtava tunne se poijaat! Haluun uudestaan! :p 



Mun kultu ♥ 
 Lapväärtis Vilin muorilta tuli komento saunomaan ja menin sit sen kans ja voi että mitkä löylyt tuli savusaunas! Saunan jälkeen saikin melkein suoraan mennä ruokapöytään ja taas kerran Vilin muori oli tehny aivan mahtavaa ruokaa! Maha täynnä noustiin taas pyörän selkään ja takas Kauhajoelle.




Matkan aikana tulikin sit vähän kymlä kun seittemän jälkeen vasta lähettiin, Luomankyläs sit maistu lämmin kaakao kera jallun :D Katteltiin Tv:tä ja Vow-leffa loppuun kun se jäi edellisenä ehtoona kesken.


Kaunis velipoika ♥


Tälläsiä hyviä kuulumisia on kiva kirjoittaa, toivottavasti tää hyvä olo jatkuu eikä tuu mitään paskaa! Mut Mimosa kiittää,kumartaa ja venäyttää selkänsä.

Ps. Hyvää kevättä rakkaat lukijat! ♥
Pps. TJ 259!!

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.