maanantai 3. maaliskuuta 2014

Sormusjuhlat!

Nyt nopia anteeksipyyntö siitä että on ollut postaustaukoo mut täs oli kihlajaisia,muuttoa ja vitutusta armeijan takia että mulla ei oo ollu intoo eikä aikaa kirjotella :( Mut nyt tuntuu että sitä aikaa löytyis tänne ja mulla on täs työn alla nyt editoida tuo galluppi part 2 ja nyt lupaan käsi sydämmellä että julkaisen sen tällä viikolla, my day-editointi pitää kans aloittaa ja sit mulla on vielä Sjoen kämpältä asuntopostaus! Huh huh, tekemistä ainakin on!

Mut aattelin painottaa tän postauksen kokonaan ihanan ihanalle päivälle eli kihlajaisjuhlille! Kuulumiset kerron seuraavas postauksessa :)

Eli siis jos alotetaan ihan alusta. Me tosiaan mentiin kihloihin jo 31.12.13 mutta juhlat pidettiin vasta viime viikonlopuna kun Vilillä oli valaloma. Mut tosiaan en ite päässyt valaan koska olin flunssassa ja aattelin että jos seisoskelen monta tuntia pihalla niin sit on kyllä tukala olo seuraavana päivänä juhlissa ja mulla oli perjantai-aamuna niin monta hommaa juhlia varten että niitä en olis pystyny enää lauantaina hoitamaan, että parempi näin vaikka kyllä harmittaa etten päässyt näkemään porttien sisäpuolelle enkä kasarmia mut ei voi mitään.

Valan jälkeen Vili tuli isänsä ja veljensä kans Isojoen kautta ja me sit Sonjan kans hypättiin kyytiin. Kauhajoella Sonja kokeili mulle vähän suuntaa antavan meikin seuraavaa päivää varten ja sit katteltiin Maajussille morsian ja nukuksimaan aikasin :)

Seuraava aamu alko yllättäen kiireessä. Sonja ehti tehä mulle pohjameikin ja sit piti lähtiä jo kihlapaikalle valmistelemaan.Valitettavasti ei tullu otettua kuvaa mut olin suunnitellut istumapaikat sen mukaan että kun vieraat saapuu niin ne löytää oman istumapaikkansa oman kuvan perusteella, oli hauska seurata reaktioita kun vieraat näki oman kuvansa, joillakin oli uudempaa ja joillakin vähä vanhempaa :D Noo sit kun oltiin autettu tarpeeksi niin lähdettiin takas laittamaan mun naamataulua ja hiuksia kuosiin.

Vili jo fiiliksis :)
Meikki valmis!
Sit kun oli enää tunti aikaa niin sitä tunnelmaa voi kuvailla sanalla kiire. Sonjalle tuli kiire laittaa ittensä valmiiksi ja mullaki tuli loppulaittautumisessa ja pakkaamisessa ehkä hiukan kiire :D Samalla kun Sonja meikkas ja laitto mun hiuksia niin mä laitoin itelleni tekokynsiä, ja nää on niin kauniit! Harmi kun näistäkään ei tullu kuvaa :(

Ja sitten hiukset!

                             

Aivan ihana kampaus, Sonja on mahtava!
Vähän selfietä sillä välin kun Sonja valmistautu :D
Lopuksi tuli sit niin kiirus ettei keretty ihan loppuun asti laittamaan joten kamat mukaan ja pääkallopaikalla loppuun! Mulla oli onneks vaan ripsaria, poskipunaa ja huulipunaa vaille valmis.



Vieraita odotelles :D
Vieraita alko tulemaan pikkuhiljaa ja oltiin niitä vastassa ja juhlat alkas!

Voi kun osaisin sanoin kuvailla kuinka paljon tuota rakastan ♥
Pääruokana oli Sepon tekemää keittoa, nam!
Anskurakas ♥
Sopan jälkeen olikin kahvittelu ja oli monenmoista herkkua tarjolla! :p

Täs nyt vähän näkyy nuota kuvakortteja :)
Tämä ei oikeen pätenyt tuona iltana :D


Sisarrakkaudet ♥

Kahvittelun jälkeen oli vapaamuotosta seurustelua ja mun ja Vilin suvulla oli mahdollisuus tutustua keskenään :)

Vili omis maailmoissaan :D

Paraskaveri ♥


Ollaan me kauniita ♥
 Sitten ohjelmassa oli luvassa kaikkien tuntema tuolileikki, se oli aivan mahtava! Sai nauraa mahan kipiäks :'D


Vielä lisänä leikkiin oli sellanen juttu että aina kun joku tippu niin se sai multa lapun, jossa oli joku tehtävä mitä mun ja Vilin kanssa pitää tehä tänä vuonna :) mm. mennään Annikan työ ja siellä tortilla-ilta, Jarkon kanssa yöelämään, Santtu piirtää meille kuvan, Mikael lähtee mun kans Niinisaloon Viliä katsomaan, Tiia osallistuu mun synttäreille ja Veskun kans menään subwayhin. Ja näitä tehtäviä oli jokasell kuukaudelle ja Maaliskuus on Santun vuoro joten SANTTU KYNÄ SAUHUAMAAN JO! :D


Poijat ihan tosissaan kilpaili! :D
Lopulta jäljellä oli Jere ja Vili ja Vili vei voiton!
Kummitustädit ♥
Mummi ♥
Loppuehtoosta sit oli seurustelua jne. Sit klo kahentoista jälkeen lähdettiin n. 10 ihmisen voimin krouviin jatkoille :p
Siskorakas ♥


Eno keskittyy biljardiin :)
Krouvissa oli perusmeininki eli paljon tanssimista, juomista sekä ihmisten kans juttelua :p loppuehtoo oli aika äksöniä ja oli hieno tunne kun pääsi vihdoin pitkän päivän jälkeen kaatumaan sänkyyn, nukahdin aika nopiaa :D



Vilin pappapuoli Seppo sekä kummitädin mies Vesa :)
Esa, toisen kummitädin mies
Kari-setä sekä hänen vaimonsa Pirkko :)




Promilleja alkaa löytymään :D


Min familjen ♥








 Mut oli mahtavaakin mahvampi juhla, kaikki onnistu niin täydellisesti ja jokanen vieraskin oli kuulemma viihtyny :) Kiitän vielä kerran kaikkia jotka osallistu ja kiitoksia lahjoista, teen niistä joskus postauksen :p
Mimosa kiitää ja kuittaa taas kerran, palaillaan mahdollisimman pian :)




Osa lahjoista :p

1 kommentti:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.