perjantai 24. toukokuuta 2013

Kun on niin paljo niitä poikia on joiden kans vois mennä kotiin, ja sä niitä harvoja oot joiden kans tahtois tehdä kodin ♥

Tätätätätätättätätäättätätää, viikonloppu uujea! Oon jo Kauhajoella tää peltojen keskellä eli Luomankyläs :p Vili soitti mulle ja sano mulle et tulee hakeen ja sit nopeesti suihkuun,laittautuminen ja pakkaaminen ja muistinkin sit matkalla et multa jäi paljo tavaraa, mm. shortsit ja kamera, vittu jes. Noi oli siis pakko kertoo teille, niin tärkeitä juttuja :D mut viikonlopusta nyt en sit saa kuvia :<

Mutta mitähä jännää viime postauksen jälkeen on tapahtunu?
No ainaki tos pari päivää sit kun kirjottelin Vilin kans illalla tai siis yöllä faces niin molemmille tuli niin kova ikävä et päätettii (tai Vili päätti) et lähen tuleen skopolla Kauhajoelle! :D No joo mikäs siinä, ei ainakaa tarvinnu liikennettä pelätä :D Vähän jännitti lähtee jos tuohon skootteriin olis jotaki tullu matkan varrella mut kyllä se oli sit sen arvosta kun pääsi tuon apinan viereen ♥
Aamupäivällä sit lähtö takas Isojoelle, keskiviikko sit meni siivoilles ja sit katottii Mikaelin ja Sonjan kans leffa Elokuu, ei mun mielestä ollu mitenkää hirveen hyvä D:


Ehtoolla sit isä kysy multa et haluaisinko lähtee Särkänniemeen, ja totta vitus! Eikun sit vaan aikasemmin nukkumaan koska herätys oli klo 6 aamulla, olin kyllä aivan innoissani koska delfiinit! No aamulla sit bussipysäkille ja matka alko kohti Tamperetta!





Ensin meidän kohteena oli Koskari, mun lemppari ostoskeskus! Sinne tyhjeni lompakko aika kiitettävästi mut materialismi puoleni on nyt tyytyväinen :D Vero Modas tuli ostettuu uudet farkut ja tosi kiva t-paita, Seppälästä löysin aurinko-hatun ja kengät, sit sellasesta korukaupasta, nimee en nyt muista mut kumminki Glitterin tapanen mut puolet halvempi niin sieltä ostin hiuskoristeen, rannekorun sekä kaulakorun, näistä kaikista tuloo sit myöhemmin kuvii :)


Särkänniemeen lähettiin yhen jälkeen ja suuntasin ensimmäisenä Troikaan (kirjotetaanko se noin?). Piti alottaa ns. lällyimmästä :D Mut siinä otti aivan sikana mahaan, mietin jo et miten uskallan mennän muihin laitteisiin :D No seuraavana oli vuoros Hurrikaani, siinäki otti aluks mahaan mut äkkiä siihen tottu. Viikinlaivas otti aika hyvin ja kun Jet Starin jälkeen tulin pois, pidin hetken laitetaukoo, koska huono olo iski.




Mua niin huvittaa toi Heiluva Hinaaja :D






Siinä sit kävin syömäs ja akvaarios ihastelemas kaiken näkösiä otuksia ja sen jälkeen sit meninkin oottelemaan päivän kohokohtaa: delfiini-esitystä. Olin kiitollinen ettei ollu mikää aurinkoinen päivä Tampereella koska ei ollu Särkkiksessäkään sit porukkaa ja sain ns. aitio paikan delfinaariosta :p Mulla sydän taas hakkas lujaa ennen esitystä ja olin muutenki levoton, oon kyllä aivan hulluna noihin elukoihin.. :D


Tuo oli ällö D:


Tuollanen olis siistii omistaa :o




Eevertti ♥



Esitys oli huikee ja valehtilisin jos sanoisinn etten oo niille kouluttajille kateellinen kun ne saa joka päivä olla niitten kans. Se olis mun suurin unelma joskus päästä uimaan niitten kans mut vielä isompi unelma olis päästä töihin delfinaarioon! Mähän hain viime syksynä sinne töihin mut sinne oli 900 hakijaa et... :D


No mun olo oli sit parantunu sen verran että uskalsin taas mennä laitteisiin. Melkein juoksin Tornaadoon kun sinne olin halunnu niin lujaa. Se oli yhtä hyvä, sanoisinko melkein parempi kun muistin. Sen jälkeen meinasin mennä Half Pipeen mut sinne oi ylipitkät jonot joten jätin väliin ja menin uudestaan Tornaadoon :D Oli enää tunti aikaa lähtöön joten kävin Delfipuodis ostoksilla, kukaan ei varmaan arvaa mihin liittyen ostin sieltä tavaroita :D Siinä oli sit niin vähä aikaa enää et päätin et laitteis en enää käy joten suuntasin sit eläintarhaan, se oli muuttunu ihan sikana, sen nykyinen nimi oli joku Koiramäki? :D Mun suosikki elukka oli kyllä ehdottomasti mikropossu! Olisin ottanu sen mukaan mut ei se olis ihan mahtunu mun laukkuun.. :(

Tää nyt on sit se nykyynen eläintarha :D








Sit Näsinneulasta vielä tarkistamaan että Tampere on pysyny paikallaan ja siitä sit linkkaan ja alko matka takas kotio.




Sellanen reissu! Oli kyllä huippuu!
Tälle päivälle ei oo mitää ihmeellisiä suunntielmia mut huomenna sit Seinäjoelle kattoon Vilin Speedway-kisoja ja sit sunnuntaina sama homma paitsi Hyvinkäällä! :p

♥ Mimsu

36 kommenttia:

  1. Eikö sun suurin unelma ammatti ollut lähihoitaja, eikä se delfinaariossa työskentely... hämmentävää.. oletko valehtelija?? Et varmaan julkaise tätä ;)

    VastaaPoista
  2. Eei herranjumala...taidat olla sama vajakki joka on noi muutkin älyvapaat kommentit pistäny :D mut siis pitääkö ihmisellä olla yks unelma vaan? Sekö tekee musta valehtelijan? Toi delfiininkouluttaja on sellanen haave kun esim. joku haluaa suosituks näyttelijäksi tai laulajaksi. Lähihoitoitajan ammatti taas on tällänen mitä haluisin tehdä loppuelämäni ja mihin mulla on mahdollisuus. Terv. Valehtelija:)

    VastaaPoista
  3. "Lähihoitoalan ammatti taas on tällainen mitä haluisin tehdä loppuelämäni ja mihin mulla on mahdollisuus."

    Kiitos päivän nauruista :)

    Sinä, tekosyy ihmiseksikö hoitoalalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kultarakas sun kans...et kysyny MIKS haen ja eikä se ees kuulu sulle miks haen ja kiitos sulle viikon nauruista. Näille naureskelen kun mulla on tarpeeks tylsää :)

      Poista
  4. Älä nyt revi pelihousujasi! :D Mua ei kiinnosta miksi oot hakenut hoitoalalle. Ihmettelen vaan, että miten noin paha ihminen voi edes kuvitella työskentelevänsä hoitoalalla?

    VastaaPoista
  5. no miks vitus luet näitä jos ei kiinnosta? Ja laittaisit nyt ees omalla nimellä vai eikö oo pokkaa?

    VastaaPoista
  6. Älä valita, kuitenkin tykkäät ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo on tää ny aika mielenkiintosta, oikeestaan odotan sulta aina kommenttii kun tänne kirjautuu :P mut et vieläkää kertonu kuka oot :(

      Poista
    2. Toi on kyllä aika kohtuutonta aiheuttaa toiselle mielipahaa haukkumalla toisen elämäntavoitteita. . Toki omat mielipiteet saa ilmasta mut oot kyllä laukonu hieman yli ton homman. hanki oma elämä ja keskity siihen äläkä muitten . .

      Poista
    3. Kerranki asia kommentti! Eli hoida oma elämäs kuntoon ja sekaannu sitten vasta muiden :)

      Poista
    4. Veit kyllä sanat suusta M :DD

      Poista
  7. Älä nyt suutu :D Mä luulin että sä tykkäät meistä 16 vuotiaista <3 sun poikakaverikin on paljon nuorempi kuin sä. Miksei se eti omanikäistään seuraa? Mä voin antaa sille mun puhelinnumeron ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 0400344214 soittele ;)

      Poista
    2. Eikös toi mimsun poikakaveri oo taas aiva liian nuori sulle ? ;)

      Poista
    3. Ei vittu saan nauraaa tää :D
      kahen vuoden ikäero onkin päätä huimaava ikäero :o ja jos laskee 18-16 eli sun ja vilin ikä niin eikö se oo sama tulos? :o mut eikö vili oo sulle liian nuori vaikka varattujen perään ootki. Kun suahan kiinnostaa 30 vuotiaat virolaiset :)

      Poista
  8. En tiedä mikä siinä on että ihmiset joilla on jotain pahaa sanottavaa/kaunaa jollekin niin miksi ei voi sanoo päin naamaa vaan pitää netissä ruveta anonyyminä kirjotteleen kaikkee kun luulee että sitä ei voi saada millään kiinni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä! kyllä mä ainaki yleensä sanon jos joku hiertää, mut on se niin helppoo anonyyminä sanoo mielipiteensä, sille ei voi mtn :/

      Poista
    2. yleensä et kyl sano mitää ja ilman porukkaas et uskalla kattoo ees päi..

      Poista
    3. Häh? Jaa mitä porukkaa? Ja meinasin kyllä jos jotain sanottavaa on niin en kyllä alkaa anonyyminä pätemään :)

      Poista
  9. Olen itsekkin tänne anonyyminä kirjoitellut ettet vain sekoita mua näihin muihiin :D hassua luettavaa jotkut kommentit, mutta mielipiteitä nekin. -eve

    VastaaPoista
  10. joo en oo, tää on tää yks joka pätee,sen kommentit kyllä tunnistaa. Mielipiteitä joo saa sanoo ja on hyväkin kun sanoo mut jos niillä yritetään loukata tahallaan niin se on mun mielestä väärin.

    VastaaPoista
  11. Musta tuntuu että joku on kateellinen mimosalle ku itte ei pysty tekee mitää omalla elämällänsä jotenka pitää tulla haukkuu tänne toisia :D Terveisin M (mutta ei oo sama M joka ton toisen asia kommentin kirjotti :DD )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Sitä vaan ihmettelen et mun elämäs ei oo mun mielestä mitää minkä takia pitäis olla kateellinen :o

      Poista
  12. Kyllä nyt on rakas anonyymi ollu hiljaasena, ei oo kuulunu mitään päivään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kovin surullista :((( terveisin Meeri :):):):):)

      Poista
  13. Voi ikäero. Sorry mutta Vilin ansaitsee parempaa, sitten kun se kyllästyy sun ikäiseen harppuun niin mä voin lohduttaa sitä <3
    :DD Tuli vaan mieleen että alaikäisten perään kuolaaminen on kuulunu sun tapohin ennenkin eiks nii "Pedo-Mimo" ? keksin sulle uuden lempinimen ;))

    VastaaPoista
  14. Voi vittu mikä sun ongelma oikeesti on? Eikö sulla oo elämää? Ooks kateellinen jostaki? Sori nyt kun kerron karun totuuden mut Viliä ei kiinnosta teinipillut. Vitun urpo, se on täysikäinen. Ja mitä vittua? "ala-ikästen perään kuolaaminen on kuulunu sun tapoihin ennenkin " jaa niin mitä vittua
    Mun poikaystävät on aina ollu samaa ikäluokkaa tai VANHEEMPAA. Mut on oikeesti kiva kun sua kiinnostaa mun elämä, oot ihana<3 Kannattaa lukee Suomen lakia niin sielä sanotaan että 18 - vuotias on täysi-ikänen. Vittu sä oot saanu noilla "dissaus" kommenteilla hyvään valoon ittes, good for you (:
    Niin ja Vili laitto sulle jo numeron, mikset oo jo soittanu sille? Eikö oo pokkaa niin ku siihen et kirjottaisit omalla nimellä.... :D

    VastaaPoista
  15. Ehehee vittu kun osuin arkaan paikkaan :DDDD Kyllä mä muistan kaikki ne kerrat kun sä oot about 18 vuotiaana kuolannu sun pikkuveljen kavereiden perään ;D
    Teinipillu on aina parempi kuin harppu <3

    VastaaPoista
  16. arkaan paikkaan? :O se arka paikka taitaa olla sulla housuis kun isojoen jakorasiana sut paremmin tunnetaan :)
    tiekkö niin mä asuin 18 vuotiaana Lapualla ja olin kihlois, ootko sä nähny musta tollasii kiihottavia unia kun alkaa pikkuhiljaa tuntua et keksit noi omas pienes pääs :D
    Kyllä mä mielummin AIKUNEN oon kun tollanen pikkupillu sry :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taitaa tämä rakas ano puhua itteensä pussiin :D:D:D on vissii itte kuolannu oman isänsä kavereitten perään.. :D - M

      Poista
    2. Mut M mitäs me harput.. :DD

      Poista
    3. harppua soittavat harput<3

      Poista
  17. Mistä tiedät että tää anonyymi joka laittaa näitä typeriä kommenttejaan on isojoen virallinen jakorasia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhtä hyvin kun se tietää mun olevan pedofiili :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.