perjantai 31. tammikuuta 2014

Sä et varmaan muista mua, siit on jo monta vuotta, luulin etten kohtais sua mut tää on hullu maailma!



Heipatirallaa! Tammikuun viimenen päivä! Huh jotenki uskaltaudun kysymään että mihin tää kuukausi meni? No mulla se valitettavasti meni laskien vaan Tj-päiviä, olisin sen ajan voinu muutenki käyttää mut toivottavasti nyt opin tuosta :D Mut on kyllä ollu mun elämän kamalin tammikuu. Yrittäny olla väkisin onnellinen, mut se kai vaan pahentaa asiaa? Yleensä mä oon ollu täynnä elämää ja toivoo tammikuus, niin kun meidän rakas sananlaskummekin menee "uusi vuosi, uudet kujeet" mut se ei oo oikeen pätenyt mun elämässä. Mun pitäis olla taas kerran vaan tyytyväinen kun on ihmisiä ympärillä tukemassa, mut ei. Nirso-Mimo vaatii vaan parasta...en kyllä tiä miten saisin itteni paremmalle tuulelle :/ No jollekkin kumminki tulee mieleen tää perus että lähde lenkille. Lupaan lähtiä heti kun tää flunssa on mennyt ohi :) Eli hyvästi Tylsä Tammikuu ja tervetuloa Hauskempi Helmikuu!

Mehän siis ei valvottu Sonjan kans



Mutta mun tammikuuhun on lyhyesti kuulunut: flunssaa, laatuleffoja,vanhan tutun yhteyden otto,tj-päivien laskentaa, jopa tuntien, kihlajaisten suunnittelua, sonjaa, mikaelia, siskoo, kummipoikaa, miroa, palelua,aamukamman inttileskien kans kirjottelua,oman tulevan huoneen siivousta, vitutusta ja kolme hervotonta naurukohtausta. Noitten paris mulla meni tammikuu.

Mikael päätti siivota mun laukun kun sanoon sille että saa pitää kolikot jotka löytyy laukun pohjalta :D
Löysin mun lapsuuden pehmolelut äitin tyköö! Ja huom. tuos on vain suosikkipehmolelut :D
Mulle on iso piristys ollu Jenny nyt viime aikoina, ei olla nähty mut Whatsapin kautta ollaan oltu yhteyksis, pidettiin jopa toisillemme seuraa yks yö kun kumpikaan ei saanu nukutuksi :D Meidän olis tarkotus lähtee shoppailemaan vaasaan,jonttevalosaareilemaan helsinkiin ja hullupulloilemaan täs piakkoin! :p On ihana omistaa Jennyn kaltasia ystäviä ♥ Muutenki molemmilla sama elämäntilanne, ei siis jenny oo inttileski mut muuten niin on sillee siistii kun se tietää mitä käyn läpi :)

Oli pakko napata kuva kun Mikael nukku niin autuaasti :D

Mut mulla nyt ei oo oikein mitään kerrottavaa, Vili tulee päivän lomalle huomenna ja en jaksais odottaa! Onneks sentäs yhden yön saa viettää raksun kans ♥ Mä varmaan en nuku lauantai-yönä ollenkaa, en haluu hukata aikaa nukkumiseen, varmaan vaan nautin joka sekunnista ja kattelen Viliä kun se nukkuu. Jaa minäkö läheisriippuvainen? :D





Mun on vähän vaikia kirjottaa tänne nyt mitään joka kiinnostais rakkaita lukijoitani koska tein hehtaarin kokosen päivityksen tonne Hinttiläskin puolelle toissapäivänä ja en hirveesti viittis toistaa samoja asioita kun siellä kun tiedän että moni lukija seuraa näitä molempia blogeja :)

Natural-mimo taas vaihteeks maisemis :D
Mun mangusti ♥

Mut niin voisin täs kertoo vähän kihlajaistenkin ohjelmasta, jätän kertomatta pari pikku yllätystä mitä sinne on tulossa mut just tälläkin hetkellä Mikael, joka on sairaan lahjakas pianon kans niin opettelee mulle ja Vilille meidän kappaletta, jonka se soittaa sit siellä, voin täs vaihees kun se on puoli tuntia vasta harjotellut että kuulostaa jo hyvältä!

Täällä en ookkaan mun kihlasormuksesta julkassu kuvaa! Otan jossain vaihees kun saan tuon sulhasen pidemmälle lomalle niin molempien sormuksista kuvan :)

Ja ohjelmaan tietysti kuuluu ruokailu ja kakkukahvit. Ja siellä Kauhajoella missä ne pidetään niin siellä on myös saunatilat! Eli vieraat saa mennä saunomaankin jos haluaa ja sit ehtoolla olis halukkaiden (n. 90% nuorisoo) mennään jatkoille niin mainioon Kauhajoen krouviin :D Tää nyt on alustava suunnitelma :)



Niin ja varmasti moni on aatellu että mentiin nopiaa kihloihin, niin mäkin aattelin silloin kun Vili kysy mut meidän suhde voi paremmin kun hyvin, taas mä sanon miljoonannen kerran tämän mutta en olis voinu uskoo että tällainen suhde olis edes mahdollista! Ollaan niin vastarakastuneita vieläkin ja kumpikin haluaa antaa suhteelle enemmän kun 100% niin ei se kihloihin meno mun mielestä sinänsä paha asia oo näin vuoden jälkeen. Ja en ainakaan VIELÄ oo tullu katumapäälle :D no en kyllä tuukkaan. Toki eihän tää asia muille kuulu mut halusin kumminki tuoda oman mielipiteen esiin :)

Puhuin viime postaukses kun saatiin veljien kans hervoton naurukohtaus ja ei saatu sitä sitten millään loppumaan niin tässä on syylliset:






Ihan ku Mindy olis lisätty tohon kuvaan :D
Ja jos vielä jatkan tota kihlajais-juttua niin siis isompi juttu mulle oli silloin kun Vili "kosi" (en tiä onko tolle kihloihin menolle jotain omaa sanaa :D) että kun toi armeija on edessäpäin. Mä en oo koskaan ollut inttileskenä ja en oikeen tienny oliko se suhteelle hyvä vai huono juttu? Mä olin alusta asti huonolla asenteella tota armeijaa kohtaan ja oon edelleenki mut en missään tapaukses koskaa aijo tehä Vilin oloo hankalaks sen takia. Yritän pitää positiivisen asenteen koko ajan päällä mut suoraan sanottuna se on vaikiaa, vielä kun on pakko lukee kauhutarinoita kuinka monen suhde on kaatunu armeijan takia. Sen takia pelottaa koska oon niin luovuttaja-tyyppiä mut kumminki oon antanu meidän suhteelle enemmän kun 100% niin miksen nytki antais? Tää olis varmaan kuulunu tonne Inttileski-blogiin mut menköön nyt täs :)

Kyllä tuo sormus pukee mua omasta mielestäni :)

 Kyllä oli pohdiskelutäytteinen postaus! :D Mutta musta kuuluu seuraavan kerran vasta ens viikon puolella kun keskityn enemmän kun 100% Viliin lauantain ajan ja sunnuntaina oon  varmasti niin allapäin etten pysty tänne kirjottaan eli palaillaan viimeistään maanantaina! :)
ps. Laitan taas äänestyksen tynkää tänne blogiin videopostaus-ehdotuksista, käykääpä äänestelemässä :3
pps. Tj 230/321 ja Ltj 1!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.