torstai 31. lokakuuta 2013

Mä rakastan sua ja eikö se oo pääasia? Ja tiedät sen että teen mitä vaan sun takia, lennän vaikka kuuhun tai kannan paikasta toiseen, kunhan kulta et vaan luotani koskaan pois mee ♥



On oikeesti uskomatonta että ollaan oltu Vilin kans yhdessä jo 10 kuukautta, en oikeen vieläkää oo tajunnu että seurustelen Vilin kans :) Mun on vaan niin helppo olla sen kans ja sekin kai vaikuttaa kun ollaan niin samanlaisia ja en olis kyllä ikinä uskonu että tällänen suhde olis mahdollista mikä mulla on Vilin kans :) 



1.Mistä lähtien yhdessä? 31.12.2012
2.Onko hän sinun ensimmäinen seurustelukumppani?  Ei, ja hyvä niin koska oon saanu muista suhteista kokemusta ja miten pitää toimia parisuhteessa, ilman mun epäonnistuneita suhteita en varmasti sais tehtyä Vilistä onnellista :)
3.Oletko hänen ensimmäinen seurustelukumppani?  En :D




4. Asutteko yhdessä?  ♥ Ei vielä ;) Sit kun Vili pääsee armeijasta olis vähän suunnitteilla (:
5. Jos ette, suunnitteletteko sitä?  Kyllää, ja omas pienes pääkopas vielä enemmän :p
6. Kumpi "löysi" kumman?  Noo tuota mä Viliin ihastuin jo kolme vuotta sitten ja silläki oli vissiin jotain tunteita mua kohtaan mut nyt sit vasta :) tarvi vaan oikeen paikan ja oikeen ajan mut mä oikeestaan meidän jutun alotin :)


7. Oletko ajatellut tulevaisuutta vakavasti hänen kanssaan?  Kyllä (:
8. Hänen paras puolensa?  Ulkoisesti hymy ja silmät mut sit se kun se ajattelee mun parasta ja tekee musta niin onnellisen ja sen herkkyys on sulosta ! ♥
9. Entä huonoin?  Öö...se on välillä liian hulivili mut emmä sitä nyt sillee huonona puolena pidä D:



10. Riitelettekö usein?  Ei. Kolme "riitaa" ollu koko suhteen aikana eikä nekään ollu oikeen mitää riitoja  koska ei olla koskaan huudettu tai haukuttu toisiamme ja niistä erimielyyksistä on selvinny puhumalla (:
11. Oletteko samanlaisia?  Pelottavan samanlaisia :D
12. Millainen suhteenne on? (kaverellinen,alkuhuumaa vastaava,arkinen jne)  Vakava, alkuhuumaa vastaava, vieläkin tulee perhosia vattaan kun nään Vilin ♥


13. Uskotko yhteiseen tulevaisuuteen?  Aina saa unelmoida :p
14. Uskooko hän?  I hope so :)
15. Paljonko teillä on ikäeroa?  2 vuotta



16. Luotatteko toisiinne?  Ei tää varmastikkaan toimis ellei luotettais :)
17. Mikä on hänen lempivärinsä?  Itseasias en tiä :o
18. Entä mitä hän harrasti pienenä?  Futista ja Piitweitä


19. Mikä on teille mieluisinta?  Yhteinen aika ofc ja henutus ♥
20. Häiritsevätkö jotkut teidän ystävät suhdettanne?  Ei anneta häiritä! No ei häiritte, ei niitä vois ystäviks sanoo jos häiritsisi.
21. Kaipaatko ikinä sinkkuelämää?  En kaipaa kinkkuelämää, tää on maailman paras tunne maailmas ♥



22. Onko muut ystävyys suhteenne kärsineet suhteenne aikana?  No on sillälailla että vähemmän aikaa ehdin olla esim. Sonjan tai Jasminin kans :/
23. Kumpi on tossun alla?   Minä...
24. Minkä antaisitte yhteiselle lapselle nimeksi?  Joo no joskus ollaan puhuttu et minkä haluttais antaa oman lapsen nimeks mut sillee puoli läpällä :D



25. Asia, joka yhdistää teitä, (mikä pitää teidät yhdessä)  No rakkaus :D
26. Minkälaisia lahjoja hän on saanut sinulta?  Örkkitossut :D , playboy hajuvettä, korviksen, pari t-paitaa, Hobitti-leffan jaja olikohan vielä muuta?
27. Entä mitä hän on antanut sinulle lahjaksi?  Retardin Nalle Puh-pipon, delfiinikoruja, sydänkorun jaja sit jos lasketaan kaikki lukemattomat mässyt :D



28. Tunnetteko hyvin toistenne vanhempia, isovanhempia?   No mä tuun tosihyvin vanhempien ja isovanhempien kans ja kovia ne on vittuilemahan, mut se on hyvä vaan! :DD ja saan olla oma itteni niitten seuras :) ja sit Vili ja isä on kun jotkut bff:t :D mut hyvähän se vaan on :)
29. Unelma-lomanne?   Varmasti sellanen josta kumpikin nauttii ofc, no ulkomaanmatka jossa kumpikin pääseen tekeen sitä mistä on unelmoinu: esim. Vili pääsis johonki ylisiisteihin Speedway-kisoihin ja mä Delfiinien kans uimaan ja sit tehtäis jotaki yyber jännittävää mikä ei oo kotosuomes mahollista :)
30. Millaista elämä olisi ilman kumppaniasi?  En halua aatella tätä mut jos mietitään sillee ettei oltais alettu seurusteleen niin kai mä vieläkin olisin helvetin rappiolla ja Vili olis mun päiväunien kohde.



Uskotko että teidän suhteenne kestäävielä pitkään ja kaikki kolhut?
- Toki jos ei anna liikaa niitä kolhuja tulla (: Kyllä meillä tää suhde on niin vankalla pohjalla että mistäs sitä tietää vaikka Vilperi olis mun kans vielä vanhainkodissakin :p
Onko poikaystäväsi kaikkein tärkein ihmine sulle? Vai jotkut kaverit?
- Menee aikalailla samas kun Sonja ja perhe :)


Antaisitko poika/tyttöystävällesi anteeksi, jos hän pettäisi sinua?
- En
Mikä on huonointa suhteessanne?
- Varmaan tää välimatka
Murtuisitko, jos eroaisitte yhtäkkiä?
- Kyllä! :( Ja tuntuu ainaki et menis todellatodella kauan ennen kun pääsisin yli, tai jos koskaan pääsisin. Ei oo toista samanlaista jonka huolisin viereeni.


Pidättekö toistenne sisaruksista?
- Jere on huippu!! Ja kyllä Vili tosi hyvin tulee toimeen mun sisaruksien kans, Mikaelin kans ne on tosi hyviä kavereita, toki kai sekin vaikuttaa et ne on tuntenu toisensa kauemmin kun mä ja Vili ja Miron kans Vili tulee tosi hyvin kans toimeen ja Miro aina kyselee tuleeko Vili Isojoelle ja Annikka tykkää Vilistä tosi paljon :)
Kumpi teistä antaa periksi helpommin?
- Minä.. :D melkein aina, mut kerran olin lähös skopolla kesällä Isojoelle ja Vili halus että jään Kauhajoelle yöks, no siinä se piti musta kiinni eikä päästäny lähteen ja välillä maattiin kivikolla mut en antanu periks! Mut se tais olla ainut kerta :D
Haluaako kultasi lukea aina sinun viestisi?
- Ei se oo koskaa pyytäny :o Kyllä se mun puolesta voi lukee jos siltä tuntuu :)



Onko hänellä tapana olla mustasukkainen? Entä sinulla?
- Kyllä se aina välillä on ja myönnän häpeissäni et oon kolme kertaa ollu
Ootko ripustautujatyyppiä?
- No sillee joo et on välillä vaikia olla Vilistä erossa, mut silti tykkään kun osaan olla niin itsenäinen ja täällä Seinäjoella mulla on oma elämä :)



Kehuuko hän sinun ulkonäköäsi usein?
- Juu :)
Ja minkä luulet sinussa ärsyttävän häntä?
- Kun meen sen työ niin heitän kamat sen sängylle tai baarissa karkaan aina omille teille :D Ja kai sekin kun oon niin sosiaalinen niin se pelkää mun puolesta että mulle tapahtuu jotain.




Millainen suutelija hän on?
- Paras tähän mennes :p
Onko teille ajan kuluessa tullut omia inside-juttuja?
- Onhan niitä aika paljo jo tullu :D mm. "kuolema tulee, mä en" tolle mä repeen aina :DD




Nukutteko usein yhdessä?
- Viikonloppusin ja sit välillä viikollakin, parasta ♥
Mitä haluat sanoa hänelle?
- Rakastan sua ja oot paras poikaystävä mitä mulla on koskaan ollu, kukaan ei oo ikinä tehny mua niin onnelikseksi kun sinää ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.