tiistai 25. maaliskuuta 2014

Lupaan olla sun kun päivä kääntyy iltaan, kun pöly laskeutuu ja ollaan ihan hiljaa ♥


Mä oon niin raksahtanut tuohon biisiin :3


Halajokaa halajokaa vaan kaikille! Maaliskuun loppu,oujea ja vihdoonki voi sanoo et nyt on kevät! :) Iltalehtien luotettavien tietojen mukaan ei enää pitäis tulla takatalvee? Paree ois ettei tulos perskules! Oli kyllä mun elämän erikoosin talvi: pakkasta ei oo paljo paskaakaan ollu ja lumet pysyny parhaillaan pari viikkoo? Mut toivotaan nyt et tuloo sit ees kunnon kesä :p




Mutta mulle kuuluilee ihan hyvää. Eilen tuli oltua oikeen pihalla haravoimas ja laitettua kukkapenkkejä, musta on tulos joku fucking viherpeukalo kun kiinnostaa alkaa kasvattaa kaikkee :D Kaupassakin kattelin vaan kaikenmaailman kukkia,salaatteja ja herneitä mitä olis siistii kasvattaa :) Kai tää kevät-fiilis jotenki vaikuttaa asiaan?


Muuten mun päivät on menny perus ikävöides Viliä, turhautumista,kaverien kanssa, Revolutionin parissa(on muuten aivan sairaan hyvä sarja! Täs vähän traileria!). On ollu paljon vastoinkäymisiä mut oon yrittäny ottaa ne ihan iisisti ja näyttäny niille vaan keskaria ja ajatellu "I don't care." Oon asettanu ittelleni paljo tavotteita ja jos niissä onnistun niin eiköhän sekin pönkitä itsetuntoo parempaan suuntaan? Hope so. On silti yllättäen ollu paljo hajoamista ton armeijan takia, mut tää viikko on tuntunu vähä helpommalta kun viime viikko. Onhan tätä paskaa takana jo 79 päivää ja 268 edessä. Eipä tuon kirjottaminen silti oloo helpottanu. Mut päivä kerrallaan.


Omnomnom, Annikan tekemä ruoka on vaan niin mahtavaa!


Toki on tuo odotus kaiken arvoista kun vaan haaveilen meidän yhteisestä kämpästä :p Ja se tunne sit silloin kun saa olla toisen kans ilman että tarvii koko ajan ajatella et pian se taas on muualla. Lupaan niin nauttia silloin joka hetkestä!


Ja pitää kyllä taas ylistää mun siskoo miljoonannen kerran! Mulla oli tosi huono kausi tos menos ja tuntu ettei mikään auttanu oloon ja tunsin itteni niin saamattomaks kun jokanen on ottanu niin ison ongelman mun elämästä ja sit oli kaikkee muutakin paskaa ja sit Annikalle kerroin mun ongelmista niin se sai jo pelkällä halauksella mulle paremman olon ja sit se suunnitteli mitä kaikkee tehään kun muutan pirkanmaalle ja sen ansiosta mua ei enää pelota muuttaa vaan odotan sitä aivan sikana!



Mutta tälläsiä sekavia tunteita on täs ollut koko kuukauden ajan. Nainen kun oon niin eihän noista sekavista tunteista saa kukaan mies selvää :D Mut paistaahan se arska risukasaanki eiks je?


Joo älkää kysykö :D

Ooh Kodesjärvi, motherfucking beautiful place!


Vilillä oli viime viikolla ihana pidennetty loma eli torstaista sunnuntaihin! Sattu ja tapahtu vaikka ja mitä! Lauantaina oli kummilikan synttärit, niistä lisää seuraavassa postauksessa, mut perjantai-päivä oli pyhitetty Seinäjoelle ja seinäjoen-näköisille ihmisille. Ensiks käytiin Niinaa moikkaamassa ja siinä praatailtiin jonkin aikaa. Sit me käytiin syömäs aika uudehkos paikassa nimeltä Daddy's Dinner. Sitä oli kehuttu niin paljo että oli pakko itekki käydä kokeilemas! :p

Rakkaus-hetkestä oli pakko ottaa kuva! Vanilla-cokista kera jäiden! AAAAHHH!! ♥
Vessa-selfie ♥
Sit kun meidät vietiin pöytään ja saatiin menut niin sit tuli valintoja...valintoja :D Meillä tai siis mulla meni aivan älyttömän kauan valita VAIN YKS ruoka D: Se oli vaikeempaa kun osaatte vaan kuvitella. Sit se tarjoilija vissiin unohti meidät jossain vaihees kun se tuli ottamaan tilauksen n. tunnin odottelun jälkeen vasta. Meinattiin kuolla nälkähän kun tarjoilijat kävelee meidän ohitte vieden muihin pöytiin niiiiin hyvän tuoksusia ruokia :< Mutta odotus lopulta palkittiin :p
Vilin annos oli niin mahtavan näkönen että oli pakko nappaasta kuva!

Tässä tämä Vilin kuuluisa koiranpentu/vonkaus-ilme. Tuota vaan ei voi vastustaa! ♥
 Mun ruoka ei sit enää oikeen maistunu miltään kun maisto Vilin hampparia, oli toki härkä hyvää pitkästä aikaa mut silti! Tykkäsin salaatista enemmän :D Tuli kyllä niin ähky-olo että huh huh, Vilillä oli toki pahempi kun se ehkä vähän söi enemmän kun mä :D Mut kyllä sen masuun vielä pirtelön poikanen mahtu kun tarjosin :D


Mut oli kyllä hyvää ruokaa ja mahtavan näkönen paikka, sielä oli jopa moottoripyörä sisällä! Ja kyllä kävisin toistekkin :) Ruuan jälkeen käytiin vielä Janitan tykönä ja tuli taas naurettua maha kipiäksi sen seurassa, on se vaan hassu ja ihana ♥

Mutta tällästä mulle. Toivotaan nyt että kevätsää pysyy ja tulis vielä vähän lämpimämpi niin voisin alkaa kiitämään pitkin maanteitä mun daamillani,nimittäin Keewayllä ;p

Palaillaan taas parin päivän päästä, nauttikaa keväästä ja olkaa pihalla mahdollisimman paljon, niin mäkin yritän! :)

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.