maanantai 3. maaliskuuta 2014

Summer up 2014!

Eksyin viime viikolla Summer Up-festarien sivulle ja mä niin päätin et jätän vaikka provinssit,vauhtiajot sun muut väliin kunhan pääsen tuonne festareille! Sielä esiintyy niin moni mun lempiartisti että pakko päästä! Kai mä nukun yöni johnaki roskikses koska en tunne ketään Lahdesta mut tonne on pakko päästä! Mä tuun olemaan kyllä ihan helvetin kikseis koska oon jo nyt!

Aika miesvaltasta mut eiks toi räppi ookkin enemmän noitten kakslahkeisten juttu?




Tinie Tempah iski muhun 3 vuotta sit biisillään Written in the Star, en oo mikään himofani mut olis silti siistii päästä näkemään se livenä :)


Sanni on aivan mahtava nainen! Sen biisien sanoma ja kaikki! Ja se on niin nuori ja silti jo niin hyvä sanoittaja! Prinsessoja ja Astronautteja ei muhun oikeen iskeny mut sit Me ei olla enää me sekä Jos mä oon oikee kolahti heti ekalla kuuntelemiskerralla.


Brädin oon jo tienny 2007 vuodesta lähtien koska Herrasmiesliiga. Mut aina kun kävin Cheekin keikalla niin tykkäsin Brädistä enemmän kun TS:stä. Sit kun Brädi alkas tekemään omaa laulu-uraa niin sen biiseistä kolahti mm. Lämpöö, Puuttuva Palanen :D , Matkalla ja moni moni muu :)


Tuomas Kauhanen tuli mulle vasta viime kesänä tutuksi Enkeli-biisin kautta, nyt se on kulutettu loppuun mut repeatilla soi välillä Jäätä ja Vahva :)
♥♥♥

Jontte aaw ihana!!!! :3333 Jontte iski muhun jo 2012 vuonna Jos mä oisin sun mies. Sit tuli Haastaja ja Tuleen niin niitä tuli kans kuunneltua ylipaljon mut mun tajunnan räjäytti kuukausi sit julkastu Kiinni Jäit! Rakastan sitä biisii ja aah, oon niin haaveillu jos ton sais kuulla livenä :)


Skandaalin biisit tuli tutuksi vuonna 2008 kun Jani kuunteli niitä. Ite en aluks välittäny mut kun niitä tarpeeks usein kuulee niin kyllä niistä alkasin tykkäämään :) Skandaali erottuu niin suomen räppäreistä kun sillä on se oma tyyli ja se ei vittuakaa välitä muitten mielipiteistä jne.


Redraman Kickstar soi vuonna 2011 todella paljon, kuuntelin kyllästymiseen asti mut sit viime vuonna kun tuli Clouds biisi niin sekosin aivan täysin, sen biisin sanoma on niin mahtava ja Redraman ääni ja sen englannin lausuminen x__x Ja olin aivan kikseis viime vuonna Solar Soundis kun Redrama sielä esiinty :)


Flowboysfamia kuuntelin vuonna 2011 ja tykkäsin! Vähän angstista mut sopi niihin fiiliksiin silloin. Mut olis siistii nähä livenä kumminki vaikka onki jääny vähemmälle kuuntelulle nykyään :)


Oijoijoi! Mansesteri!! ♥ Kuulunut mun elämään jo pian 6 vuotta (tai Mc manee pelkästään kuuntelin aluks :D) Manen keikat on ollu aina mahtavia ja tunnen Markuksen henk. koht. Ja oon varmaan käyny 6-8 keikalla? Kertakäyttörakkaus, Mestarit lavalla, Ryöstö ja kaikki Masesterin biisit kolahtaa muhun aivan täysillä!



JVG:llä on paljon paljon biisuleita joita kuuntelen mut ensimmäinen mistä tykkäsin oli Pienissä Häissä ja sit tietysti kun tuli tua Gran Turismo ja Karjala Takaisin.


En ees muista koska alkasin Jukki Poikaa kuunteleen mut sen kaikki biisit on niin hyviä! Hamppukaupungista Älä tyri Nyt-biisiin. Tykkään muutenki Reggae-musiikista :)


Voi Stig.. :D Se on aivan mahtava, viikset ja kaikki! Mä en muista mikä oli eka biisi jota alkasin kuunteleen, varmaan joku Puumaa Mä metsästän. Niks ja Naks on soinu mun soittolistallla tosi paljon ja Solaris en ehtiny Stigin keikalle että ehkäpä tällä kertaa? :)


Raappanaa alkasin kuuntelemaan vuonna 2011 ja lempibiiseihin kuuluu Kasvonpiirteet, Maasta Maahan,Kauas Pois,Karu Totuus Kylmä kivi sekä tää vanhempi tuotanto. Raappanan keikka Solar Soundis oli niin mahtava että pakko nähä se uudestaan!


Teflon Brothers on mulle vähän ns. vieraampi mut Pidä Ittes Miehenä, aah mikä biisi! Sitä ennen tuli paljon kuunneltua myös Seksikkäin Jäbä-biisiä.


Immanuel, aah niin ihana kans! Vilin kautta tutustuin Immanueliin ja rakastan tuota Ikävä Sua biisiä! ♥ Vili vaan mieles kun tota kuuntelen koska se on soittanu mulle tuota niin paljon :3 Myös Matkalla, Jumalan miehii ja King of the Jungle on myös hyviä :)


Pakko häpeissäni myöntää mut kuuntelen Jannelta vaan yhtä biisiä, Sopusointua. En oo ees perehtyny sen musiikkiin sen enempää, kai siltä löytyis paljon enemmänki biisejä mitä vois kuunnella :)


Darude oli yks mun suosikkiartisteista muksuna ja me Niinan ja Tiian kans keksittiin omia tanssejakin sen biiseihin :DD Darude on tullu takas ja mielenkiinnolla oottelen uutta musiikkia kuinka se kolahtaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.