torstai 24. huhtikuuta 2014

The wind is howling like this swirling storm inside. Couldn't keep it in, Heaven knows I tried.



                                                                     Heissu lukijat!

Oon täällä ihan kikseis odottelemassa ensi viikon keskiviikkoa sillä silloin on vappu! Mun mielestä se on ehkä paras juhla :p Meidän olis tarkotus lähtee silloin Mikaeli,Miron ja Vilin kans Tampereelle vapun viettoon :3 Olis tarkootus istuskella Tammerkoskella ja ottaa kaliaa, mun tapauksessa viinaa :D Vähän lupailtu sadetta mut toivon todella ja rukoilen että silloin arska paistais täyreltä teholta, onhan ilmatieteenlaitos ennenki erehtyny?

Vastaheränneenä leipä maistuu, toi Taikaruis on muuten aivan taivaallisen hyvää!

Ostin jo vapuksi saippuakupla-purkin mut innostuttiin leikkiin niillä jo eilen :D

Muuten mun arjet on menny piirtäessä,elokuvia tapittaessa, lenkkeilessä, vatsalihasten treenamisessa, Minecraftia pelatessa ja Vilin kans viikonloput :) Eli tällee perus ettei oikeen mitään jännää oo tapahtunut. Ihan hyväkin vaan että oon suuremmilta katastroofeilta välttynyt :D




Viime viikonloppuna Vilillä oli pääsiäisen kunniaksi pidennetty loma eli torstaista maanantaihin! Se tulikin tänne Isojoelle ja tein meille ruokaa ja ehtoolla katteltiin Miley Curyksen leffa Last Song, oli hyvä, vaikka vähän surullinen :(





Perjantaina siskoo, eno ja sen poika tuli pääsiäisen viettoon mummin työ joten perjantai meni niitten seurassa, kyllä sai taas nauraa :D Sit kun mentiin Vilin kans sinne niin se enon muksu Elias 4.v vaan sano enolle ettei se halua tulla kattomaan noita Annikan kavereita :D Raasu ei tunnistanu meitä :D Lauantaina lähettiin Kauhajoelle ja oli sen verran vitutuskäyrä korkeella että siihen ei auttanu muu kun vitutuskännit. Onneks olo sit helpotti kun mentiin Santun työ alottelemahan. Siitä sit lähettiin puolen yön jälkeen Krouvinmäelle ja sielä tuli juteltua tuttujen kans ja hiukan tanssittuakin. Sunnuntai meni höttööses olotilassa ja lähettiin Isojoelle vielä moikkaamaan Annikaa ja muita :) Sit vielä ehtoolla katteltiin Vilin ja Mikaelin kans Muumipeikko ja Pyrstötähti. Kiitos mun ja Mikaelin kaksmielisyyden niin pilattiin meidän lapsuuden suosikkileffa D: Maanantaina sit Vilin loma olikin ohi ja Niinisalo kutsu.

Joku viime talven biljardi taisto med Sonja!

Sinne lähti Ikaaliseen päin kirje :)
Mindyn vauvat, tuo keskimmäinen vähän heikonpuoleinen ja aika nyt näyttää selviääkö se :/

miukumaukuja ♥
 Täs oli tällee supistettuna pääsiäinen. Tuli nyt aika vähä tekstiä mut täs lähiaikoona ei oo oikeesti tapahtunu mitään mainitsemisen arvosta tai ainakaan sellasta mitä vois julkisesti kertoa. Koitan tulla tällä viikolla vielä päivittelemään jos nyt tapahtuu mitään erikoosta :D



Koetehtävät soveltuvuuskoetta varten, 1 valmis ja 3 vielä tekemättä....eeei paineita

Revolution ♥ I lov this series :p

 Muuten! Tuo mun myday.video vähän kusas kun mun koneella ei toimi enää yks videonmuokkaus-ohjelma ja moviemakerin kans tapellessa mulla menis aika nopiaa käpy ja muutenki videomatsku oli aika tylsää siihen joten kuvaan sen aivan uusiksi ja aattelin vielä lainata Vililtä GoPro-kameraa niin on kuvaaminenki paljon helpompaa. Sitä ennen ajattelin toteuttaa mielipide-postauksen mun mielestä ärsyttävistä ihmistyypeistä, siitä voi tulla mielenkiintonen ja saa nähä kuinka monen ihmisen vihat saan niskaani :D

Mut ei mulla muuta, hyvää loppuviikkoa jokaiselle!

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.