tiistai 29. huhtikuuta 2014

Jos sä oot vapaa niin näytä se, jos sulla on elämä niin elämällä käytä se, jos sulla on haave täyttämättä niin täytä se



28.4.2014 oli oikeen materialismi-onnellisuus päivä. Lähin KAUHAJOELLE shoppailemaan ::D Voi kun kauhajokiset nyt nauraa mut isojoella ei paljoo shoppailla :D Mutta niin tosiaan, aamusta lähin Mikaelin mukana Koomajoelle kun se meni töihin. Suuntasin ekana Cittarille ja sieltä löyty mukaan tämmöset:

Saippuakuplia vappua varten :)
Vihdoinkin uus valokynä!

Cittarilta matka jatku Abc:lle ja sielä tuli vanha tuttukin vastaan jonka kans vaihdoin kuulumiset Alkossa käynnin jälkeen :)

Pakko oli kuvata vappujuomakin :D 

Alkon jälkeen matka jatku Halpa-Halliin josta löysin kengät jota olin kaauan ettiny :3



Sit Halpa-Hallista Seppälään ja sinne ehkä jäi liianki paljo rahaa, mua ei saa päästää yksin shoppailemaan, en pysty kontrolloimaan itteeni D:

Korkeevyötäröiset shortsit oottelemaan kesää! :p

Uuh niin ihana toppi!


Seppälän jälkeen vattaa alko kurnimaan ja päädyin kotipizzaan syömään kotzonee, se mies myyjä ihmetteli kuinka tulin täyteen vaikken syöny kaikkee (vissiin olin aika kärsivän näkönen), sano vaan ettei kyllä ite tolla määrällä jaksais :D



Kotipizzasta päädyin matkahuollolle odottelemaan linkkaa :)
Sellanen nopia shoppailu-reissu, en nyt paljo mitää ostanu kun ei ollu varaa ja pitää säästää keskiviikon Tampereen reissua varten :) Täs on vähän loppuviikosta kuvatuksia:

Kulta toi mulle ruusuja :3

Kuume oli seurana loppuviikosta :/

Siinä koko kööri, 3 eri pentuetta ja kaikille mahdollisesti jo koti :)
 Vappu tosiaan menee nääs sielä Tampereen suunnassa ja Vili tuloo keskiviikkona lomille lompsis joten varmaan tuun ens kuun puolella vasta päivittelemään.




1 tehtävä jälleen valmis!

Ens viikolla onkin sit kauan odotetut soveltuvuuskokeet ja alkaa jo pikkuhiljaa tuntua pientä jännitystä! Oon kyllä valmistautunu hyvin ja toivon nyt todella että kaikki menöö hyvin :) Ainakaan en voi jälkeenpäin miettiä että olisin voinu tehä jotakin paremmin koska oon antanu kyllä kaikkeni!

Tällästä isä toi mulle yks aamu kaupasta, on muuten ihan sairaan hyvää vaikka nimi voikin vähä epäilyttää :D


Perjantaina oltiin Sonjan kans ns. piknikillä kun oli älyttömän lämmin ja täs meidän evähiä,kissanruoka oli tietenki pääruokana :D 


Niin ja perjantaina sain tosi hyvän olon ittelleni kun sain autettua erästä henkilöö yhes jutus ja nyt on asiat hyvin mun avun ansiosta, oli aivan sanoinkuvaamattoman hyvä fiilis kun musta oli apua :3


Vili ryntäs lomille (niin kun kuvista näkyy) ja oltiin hetki pieni Isojoella ja lähettiin sit Kauhajoelle. Kauhajoella lähettiin ehtoolla grillailemaan yhelle kodalle Vilin ja sen isän kans, vähä meinas kylmä tulla kun kuumetta oli vielä vähä mut oli kyllä hyvää notskimakkaraa!!

Vili saapuu lomille ::D 

Lauantai mulla meni piirtäessä sekä Revolutionia katsellessa koska Vili ei päästäny mua kipiänä mihinkää D: Paitsi sit omalla luvallani lähin Jp:tä moikkaamaan ja Vili lähti mukaan ja käytiin syömässä jaja kattelemassa Kauhajoen uimapaikkoja  ja illalla katteltiin kun päästiin Luomankylään niin Supernaturalia abt. 5 jaksoa :D PIAN NÄÄN VIHDOIN SEISKAKAUDEN!!!!

Ja hyökkäs mun päälle :D

Sunnuntai meni kans Supernaturalin parissa ja iltapäivän aikoohin tultiin Isojoelle. Täällä katteltiin vielä yks jakso Supernaturalia ja syötiin isän tekemää ruokaa ja sit Vili pian lähtikin Niksulaan, oli vähän haikia fiilis vaikka keskiviikkona jo nähdään mut kai se tuntuu pahalta vaikka ei päiväänkään nähtäis.

Mut tällästä mulle, palaillaan taas!

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.