keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Say something, I'm giving up on you. I'll be the one, if you want me to ♥


Siis tää biisi on aivan totaalisesti vieny mun sydämen ja mulla on sille iso merkitys! Tulee niin hyvä olo kun kuuntelee tuota ja on pakko ainaki 5 krt päiväs laittaa tuo soimaan :) Ja mun mielestä toi Pentatonixin versio on parempi kun se alkuperänen :)

Heippa uuh niin ihanat lukijani! Mimsulla vaan kevät-fiilikset jatkuu ja on loistavaakin loistavampi olo :) Tulevaisuus näyttää loistavalta ja oon melkein jo oppinu ajattelemaan että on siistii kun on jotain mitä odottaa (ja yllättäen puhun Vilin armeijasta). Kun oon miettiny jos jokanen päivä olis samanlainen ja ei olis mitään mitä odottais niin sehän vasta perseestä oliskin!


No hohhooijaa kun taas meni syvälliseks... :D
Tälläsestä kevyestä aloituspuheesta onkin loistava aika siirtyä kuulumisiin:

Taas oikeen selfie-postaus

Mullehan siis kuuluilee hyvää, mitä nyt vähän menny hermo perheeseen mut sehän on ihan normaalia, en oikeen usko että oon ainut ihminen joka hajoilee vanhempiin tai sisaruksiin :D  Mut sitä se teettää kun asuu saman katon alla. Onneks on kumminki kaveri joka saa ajatukset muualle ja niih :)




Mut viikonloppu oli huippu! Vili haki mut Isojoelta perjantaina ja sit suunnaattiin kohti Kauhajokea. Pysähdyttiin Karhukankaalla katteleen onko sielä jo järvi sulana ja jäätinki sit sinne kauemmaks aikaa kun piti koska mersu ei oikein meinannu päästä hiekalla eteenpäin D:



No Kauhajoella saatiin mennä suoraan ruokapöytään ja sit ruuan jälkeen lähettiin käymään Vilin kaverin luona jota ei oltu nähty pitkään aikaan. Se oli just ostanu tuvan ja se oli saanu siitä älyttömän kauniin näkösen! Haluun joskus tulevaisuudessa mun asunnon samalla tyylillä!

Aamuisaa palaa!



Käytiin sit myös Samppaa moikkaamassa koska sitäkään äijää ei oo näkyny pitkiin aikoohin! Ja oli hienoo vaihtaa ihmisten kans kuulumisia ja Jasmininkin kans pääsi kunnolla puhumaan piiitkästä aikaa! :)
 Ehtoolla sit vielä JP tuli käymään ja lähettiin Luomankylään ja siellä kahviteltiin ja katottiin Mitäs me Spartalaiset. Se on kans mahtava leffa ::D


 Lauantaina lähettiin sit Vilin kans Teuvalle JP:n työ ja sielä sit viihdyttiinkin koko päivä :) Käytii pizzalla ja näin ekaa kertaa kunnolla Teuvan keskustaa :D Sit poijat päätti vielä saunoo kun tultiin takas Jp:työ ja mä sit sen aikaa kattelin leffaa Dude, wheres my car? Ehtoomyöhällä lähettiin takas Kauhajoelle. Oli mahtava päivä mut harmitti kun kärsin kauheesta päänsärystä niin ei pystyny oikeen mitää tekemään tai puhuun kun sattu niin lujaa :(

JP:n äiti ei toki osaa sisustaa!
Sunnuntaina oli taas haikia fiilis kun Vili lähti takas Niinisaloon. Voi kumpa tähän tottuis jo -.- Vilin lähdettyä katteltiin Mikaelin kans kotimaanen leffa nimeltä 8-päivää ensi-iltaan. Nyt kun oon tätä kirjottanu niin ei herranjumala mä kattelenki paljo leffoja! :D


Tiistai oli ehkä yks parhaimmista päivistä tänä vuonna! Mun lapsuuden idoli Joel Hallikainen esiinty Isojoella! Olin niin vannoutunu fani pienenä etten oikeen muuta kuunnellu kun Kuurankukkaa :D Mulla on kotivideollaki kun oon 3 v ja tanssin pehmolelun kans ja tv:s Hallikainen laulaa luikautti Kuurankukkaa, ja tälläsiä kotivideo-pätkiä löytyy enemmänki :D Lupaan laittaa ne tänne jos joskus saan ne koneelle tai ylipäätänsä löydän ne!


Ja oon kuullu hauskan tarinan kun olin pieni ja mun synttärit läheni niin totta kai lapsen ajatusmaailmalla ajattelin että Hallikainen totta kai tuloo kans mun synttäreille! Mä vaan itkin kun äiti sano ettei se voi tulla, en vaan käsittäny miksei :D

Joten oli nyt vähä yli kakskymppisenä mahtavaakin mahtavampi fiilis nähdä tuo idoli ja kuulla sen laulavan Kuurankukka. Myönnän että ehkä pari kyyneltä tirautin :D Ja ne asiat mitä se puhu niin jäi sairaan hyvä mieli päälle :) Sit vielä kun sen kans pääsi juttelemaan! Uuh se kehu mun nimeä (y) Mutta oli mahtava kokemus :)

Oli taas paljon asiaa. Nyt mä ajattelin lähtee rääkkilenkille kun pihalla on ihana ilma ja kohottamaan kuntoo.

Heippa hei lukijat! Nauttikaa keväästä! :)

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.