sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

10 koskettavaa biisinpoikasta

Tälläinen mukava haaste on pyöriny facebookissa ja ajattelin tehä sen tänne :)
Eli se haaste menöö näin:
Laita statukseesi 10 biisiä, jotka ovat joillain tavalla koskettaneet sinua. Älä mieti liikaa, biisien ei tarvitse olla suuria tai hienoja. Merkitse sen jälkeen 10 kaveria, joiden listat haluat nähdä sekä minut, jotta näen listan. Siis kymmenen biisiä, jotka ovat vaikuttaneet minuun.

1. Lil Rain - Adore you  - Tää biisi on mun ja Vilin biisi. Se lähetti sen mulle facebookissa silloin kun meillä vasta oli jonkin sortin säätöä ja sen jälkeen olin mennyt nainen. Sydäntä lämmittää kuunnella tätä biisiä :3 ♥ 
2. Laura Närhi - Hetken tie on kevyt - Ihana ♥ Sisko lähetti tämän mulle silloin kun mulla oli mun elämän vaikein "osa" menossa ja sain tuosta biisistä voimaa ja tajusin että oon siskolle aivan ylirakas ♥

3. Viviana ft. Markus Kokemus- Perhosii vatsas - Tää biisi kertoo sana sanalta mun tunteista Viliä kohtaan ♥

4. Mc Mane - Elämä Pelissä - Mikon muistoksi ♥




5. Jontte Valosaari - Kiinni Jäit - I love this song ♥  Ihana Jontte ja ihanat sanat :) ja tähän liittyy yks kaveli :3


6. Linkin Park - Leave Out all The Rest - Suosikki-biisi ollut jo huikean 7 vuoden ajan. Mahtavat sanat ja paljon hyviä muistoja kun tätä biisiä on kuunnellut :)



7. Joel Hallikainen - Kuurankukka - Aivan pikkumuksuna rakastin tätä biisiä, vaikken sanojen merkitystä ymmärtänyt. Tätä tuli kuunneltua ja pyörittyä ympyrää pehmolelun kanssa ::D


8. Kuningasidea - Enemmän duoo kun sooloo - Mikael lauleskeli tätä mulle joskus ja tuli sairaan hyvä olo kun silloin oli masennus pahimillaan


9.. Poju - Poika saunoo - Se tunne vuonna 2011! ♥ Suomi mm-mestari!! Nevö förget!'

10. Great Big World - Say something - Vaivun johonki eufooriseen tilaan kun kuuntelen tuota ja Vili pyörii mieles ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.