tiistai 7. tammikuuta 2014

Vuosi 2013!

      

                        Tammikuu



Tammikuu mulla alko uudella elämällä Seinäjoella ja muutin ihan ekaan omaan kämppään! Alotin opiskelun Sedussa kotitalouspuolella ja sen kesto oli sen 5 kk. Mun ja Vilin suhde oli ihan uunituore joten Tammikuus ei oikeen ollu muuta mieles kun Vili :p Vili tuli myös ekaa kertaa käymäs Isojoella ja Järvikyläänki se pääsi käymään. Käytiin siellä moottorikelkkailemassa :) Niin ja se tietysti pääsi tutustumaan mun sukulaisiin :) Nii ja totta kai mä pääsin tutustumaan sen vanhempiin ja se mun perheeseen :)

                             Helmikuu



Helmikuusta on yhtä lämpimät muistot kun tammikuusta. Tehtiin kuun alussa reissu Helsinkiin moottoripyörämessuille Vilin perheen kanssa. Toki elämä sai takapakkia kun meidän setä menehtyi keuhkosyöpään. Helmikuun puolessavälissä lähin Vilin perheen mukaan Ruotsiin! En toki ollu innoissani kun en ollu koskaan Ruotsissa ollut! Käytiin siellä siis kattomassa jääspeedwayta, silloin mun kiinnostus speedwayta kohtaan heräs :3 Viikonloput meni muuten Isojoella tai Kauhajoella :)

                               Maaliskuu




Maaliskuu alko hiihtolomalla ja sen kunniaksi Mikael ja Sonja tuli mun työ :) Meillä oli loistava viikko yhes :3
 Sit oli Manen keikkaa, Vaasaa ja maaliskuun lopussa oli kyllä vuoden kohokohta! Nimittäin Rukan reissu!! Se viikko oli sanoinkuvaamattoman mahtava, nautin joka sekunnista :) Opin vähän laskettelemaan, käytiin Palefacen keikalla, nautittiin minttukaakaota ja katteltiin revontulia, niin parasta ♥

                               Huhtikuu



Huhtikuus alkas olemaan jo kunnolla kevät ja sen kyllä huomas ihmisistä ja omasta ittestäni :D Tuli paljon baaris hypättyä sekä Isojoella vietin paljon aikaa. Viikonloput meni taas Vilin seuras :p Ja sit mä pääsin taas kummitädiksi! Mun serkulle ja myös mun sisko pääsi :p Kummilapsi sai nimeksi Emma :)

                                Toukokuu



Toukokuussa pääsin näkemään Vilin ekaa kertaa pyörän selässä kun sillä oli ekat Speedway-harjotukset sekä pänttäsin paljon matikkaa soveltuvuuskokeisiin, toki turhaan kun en päässyt kouluun..niin ja vappu meni Sjoella, oli hauskaaaa! Vilin olkapäillä oli siisti matkustaa :p Niin ja Hyvinkäällä oli Speedwayn avauskisa! Toukokuu oli myös kisakatsomotäytteinen, koska jääkiekon MM. Ja sit vielä tuli käytyä Särkänniemes tossa toukokuun loppupuolella! :p

                                  Kesäkuu



Kesäkuun alussa oli Vilin valmistujaiset ja oli kiva päästä tutustumaan Vilin sukulaisiin paremmin :) Tuli käytyä Meerin ja Mikaelin kans Powerparkissa ja oli kyllä niin hauska päivä, ei olis voinu kyllä hauskempaa olla :'D
Sit oli tietysti Provinssi mistä ei varmaan tartte erikseen kertoo D: Mut oli VÄHÄN parempi kun edellisvuonna! Mut kesäkuu oli rento! Tuli paljo reissailtua Speeday-kisoissa, paljon skootteri-ajelua ja paljon hengaamista Sonjan kanssa ♥


                                Heinäkuu



Heinäkuussa mulla alkas kesätyöt Isojoen vanhainkodissa ja viihdyin siellä jo ekasta työpäivästä lähtien! Olis tuo hoito-ala vaan niin kiva kun pääsee auttamaan ihmisiä :) Kumminki heinäkuu meni suurimmaksi osaksi töissä joka ei haitannut mua yhtään. Mutta heinäkuussa mun perhe kasvo kahdella ihanalla valkoisella pallerolla, nimittäin Mindy synnytti pentueen! Pääsin myös toisen kerran Powerparkkiin, toki eri porukalla. Olin Vilin ja sen sukulaisten kans. Juhlittiin Vilin kans samalla meidän suhteen puolivuotis-päivää :) Niin ja sit Mirolla oli konfirmaatio, meidän juniori sai naimaluvan! Niin ja tottakai Sonja ja Jasmin myös sai :)


                                  Elokuu



Elokuus oli vähän surku-olo kun piti lopettaa kesätyöt ja palata takasin Sjoelle ja koulun penkille. Toki odotin uutta koulua jännityksellä. Tutustuinkin sielä nopiaa uusiin ihmisiin ja sain kaverinki mut huomasin loppusyksystä kantapään kautta että siihen ihmiseen ei voi luottaa. Mut elokuun alus oli myös Isojoella markkintanssit mihin mentiin Vilin ja äitin kans :) Ja Virroilla oli mahtava reissu! Saunottiin ja uitiin ja grillattiin :) Sit yks unohtumattomampia (kyllä oli vaikia sana :D) elokuun tapahtumia on ehdottomasti ollu Solar Sound. Siellä oli niin mahtavia artisteja esiintymäs (Redrama, Stig, Yön Polte, Raappana jne)

                                 Syyskuu



Syyskuu alko Tampereen reissulla josta olin jo tovin haaveillu että pääsis Vilin kans sinne :p Se olikin kiva reissu, käytiin Annikalla ja kattelemas Tampereen parhaimpia paikkoja ja kaiken kruunas mahtava ilotulitus!
Syyskuus Sonja oli mun tykönä kokonaisen viikon kun sillä oli Tet-viikko. Meidän piti niin tehä kaikkee kivaa mut oikeestaan koko viikko meni siinä kun vahdattiin One Three Hilliä perseet homees sohvalla ::D Niin ja syyskuus kävin ekaa kertaa Vilin mökillä Lapväärtis!

                                             Lokakuu



Lokakuun alussa Meeri ja Henna tuli mun työ pariks päiväks ja oli kyllä hauskaa se aika kun ne majaili mun tykönä :D Lokakuus otin huulikorunki takasi :p Syysloma mulla starttas Vaasan reissulla Vilin äitin kanssa :) Loppuloma menikin sit Isojoella. Lokakuus käytiin myös pari kertaa leffas. Ja elokuvina toimi Jackassin Paha Pappa ja Leijonasydän, loistavia molemmat :)

                                           Marraskuu



 

Marraskuu oli oikeen masennuskuukausi. Ja vielä ärsyttävintä oli etten ees tiedä mikä mua masensi D: No yritin hemmotella itteeni hyvällä ruoalla ja ehtoo soitot Sonjan kans helpotti oloo ja ofc viikonloput Vilin kanssa :) Niin ja Mikael viihty mun luona kans tosi hyvin erään ihmisen takia ja se myös sai mielen paremmaksi :) Ja Jade pääsi uuteen kotiin Ilmajoelle :) Takapakkia elämään toi kun mun ensimmäinen lemmikki Eetu kuoli, se tuntu aivan sairaan pahalta, ei se ollu kun 9 vuotias :( Mut mieltä piristi marraskuun lopus olevat Vilin työpaikan pikkujoulut :) Oli mahtavaa tutustua Vilin työkavereihin, hassuja ihmisiä :D Niin ja loppukuukaudesta Aatu tuli pitkän ajan jälkeen mun työ pariksi viikoksi :3

                                       Joulukuu


Joulukuu meni suurimmaks osaks Isojoella ja mulla oli siellä S-marketissa työharjottelu jossa viihdyin tositosi hyvin! :) Sit Vilin kans tuli katottua 4 tuottaria Supernaturalia :D Käytiin myös Kuusaankoskella pikkujouluus ja oli kiva päästä käymään ekaa kertaa sielläkin päin suomea. Joulu vietettiin Vilin kans yhes sekä Lapväärtis että Isojoella ja oli mukava joulu, jäi hyvät muistot :) Joulun jälkeen vaan katteltiin Supernaturalia ja sit Vili järjesti mulle sen kolmen päivän hemmottelu-loman, siitä lisää sit seuraavas postaukses :p Ja uv:na meille tuli vuosi täyteen ja se oli kans yllätyksiä täynnä, siitä kans myöhemmin lisää ja uv meni tosiaan Akun tykönä ja sit Vilin kaverin tykönä, jäi hyvä fiilis vaikka raketteja ei paljoo näkynytkään.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.