perjantai 10. tammikuuta 2014

Kyllä sä tiedät beibe mulla on ikävä sua, oot ainut täs maailmas joka vaan voi rakastaa mua ♥



Tää biisi on soinu repeatilla tän viikon koska ikävä. Vili soitti tätä paljon aina kun autolla matkustettiin ja otti mua aina kädestä kiinni, nyyhkis kun ikävä :<

Tää vuosi on alkanu aika haikeesti koska Vili lähti armeijaan. Onneks mulla on ihmisiä ympärillä jotka saa ajatukset ees hetkeks muualle. Ikävöinti on ihan perseestä. Sais kieltää laissa kokonaan! Ja jos joku ei vielä tiennyt niin perustin uuden Blogin, Inttilesken päiväkirja, blogiin pääsee täältä ja sinne pääsöö myös tuosta bannerin alta :)


Mut aattelin nyt kertoo mitä Vili oli järjestäny mulle vuosipäivän kunniaksi :) Se oli 3 päivän reissu ja mulla ei ollu mitään käsitystä vielä aamullakaan kun menin Vilin autoon että mihin ollaan menos/mitä olis tiedos. Nukahdin ennen Jalasjärvee ja kun heräsin, niin mulla ei ollu mitään käryä mihinä oltiin tai kauanko olin nukkunu. Oli ihan outo kaupunki mulle ja myöhemmin selvis että oltiin Ikaalisis! Enkä silloinkaan viä tiennyt mihin ollaan menos :D No sit Vili lähtikin takaspäin ja käänty kohti Ikaalisten kylpylää ja olin aivan onnesta sanaton, olin niin kauan puhunu että olis siistii jos mentäis Viltsun kans sinne joskus, no Vili ajo pihaan mut lähtikin sit pois sieltä :D No sit se kumminki ajo sinne takasi :3



Vili varas sit huoneen ja katteltin siellä huonees hetken tv:tä ja sit painuttiinkin uimaan :) Kylpylässä tulikin uitua 4 tuntia. Ja poreammeessakin tuli lilluttua hetken aikaa ja tietysti piha-altaas käytiin sekä höyrysaunas.



  Sit kun Vili soitti äitillensä niin selvis että Vilin muori ja sen sisko oli kans siellä! Käytiin sit niiden kans syömäs ja Vilin muori tarjos jonku yyber ison pihvin punaviinikastikkeella nams!



Namnam!

 Sit vaihdettiinkin paikkaa pubin puolelle ja siellä maistoin ylihyvää jouluista shottia: Se oli mustikkashotti mut siinä oli kanelia :p Käytiin sit Vilin kans tanssimassakin,huonolla menestyksellä tosin koska oon maailman huonoin tanssija :D Sit mentiin ihan ihmisten aikaan takasi hotellille ja nukuksimaan :)

Ile Vainiokin oli siellä ja tuli toivottamaan hyvät uudet vuodet :)
  Seuraavana aamuna Ikaalinen jäi taakse ja lähettiin kohti Pohjanmaata, mulla ei taaskaan ollu mitään käryä mihin ollaan menos mut sit Sjoella tuli tuttu koulukatu ja Vili parkkeeras mun pihaan ja ilmotti että se päivä vietettäis toistemme seuras katsomalla Supernaturalia sekä Vili tekis meille ruokaa! :)


 Kolmantena päivänä sit nukuttiin myöhään ja sit Vili kerto mulle että ehtoolla mentäis Amarilloon syömään! Olin aivan onnessani koska ties kuinka kauan oon halunnu sinne syömään!


Mun apina ♥
 Laitoin itteni ja sit lähettiinki kohti Torikeskusta. Meillä meni varmaan puol tuntia kun valittiin ruokaa mut lopulta löydettiin todella mieluisat vaihtoehdot. Amarillos satumaisen ruoan lisäksi siellä soi tosi hyvää musiikkia! Sit kun vihdoinkin saatiin ruoka pöytään ja maistettiin ruokia niin molemmilla oli varmasti näkemisen arvoiset ilmeet, Vilillä varsinki :D En oo koskaan maistanu noin hyvää ruokaa! Sit jälkkäri oli kirjaimellissti suussasulavan hyvää... ♥ 

Mun annos: Vuohenjuustolla kuorrutettua, Mureaksi marinoitua Karitsan paahtopaistia, Punaviinikastiketta, Paholaisen kastiketta, Coleslawta, Jääsalaattia ja Crispy Slice- perunoita
Vilin annos: Viskkiöljyllä valeltu Entrecotepihvi (250g) , Texas-Pete maustevoita, Sipulipaprika paistosta, Kevätsipulia ja Fajita Magic- maustettuja ranskalaisia
Jälkiruoka: Brownie Suussasulavan lämmintä ja pähkinäistä suklaakakkua, vanilija jäätelöä ja suklaakastiketta

Mahtava viikonloppu, mahtava poikaystävä. Mä en ees osaa sanoin selittää kuinka hyvä ja rakastettava olo mulle jäi tosta viikonlopusta. Mä en olis oikeesti ikinä voinu uskoo että mulla olis tollanen poikaystävä joka tekee tollasta ! Tai että ylipäätänsä tollasia miehiä olis olemassa ! Sanon tän taas miljoonannen kerran: parempaa en vois saada 

Ps. Valmistautukaa henkisesti ens viikkoon, pudotan silloin pommin ehkä ;p

Pss. Niin ja TJ251/343 :(((

Täs vielä jotakin kuvatuksia tältä viikolta :p
Luomu-inttileski.

Mulla on taas Samsunki käytös ja oon alkanu tykästymään tohon! Että kyselkää jos tarttette uuden numeon :p niin ja mulla on tos meidän kuvan yläpuolella laskuri joka näyttää paljonko Vilillä on vielä armeijaa jäljellä.

Akukin oli tää yhen päivän, se oli iso piristys täs inttilesken arjes :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.