keskiviikko 15. tammikuuta 2014

200. postaus!



Hejsan ! Vihdoinki sitä lunta on tullu myös tänne ja päivät kirkastunu :3


Tammikuu on jo puoles välis, tää kuukausi on menny nopiaa! Menis nyt seuraavat 8kk/11kk yhtä nopeesti niin sais Vilin kotiin! ♥



Mut mulla ei sinänsä oo mitään ihmeellistä kerrottavaa. Päivät menny ikävöides ja ehtoot itkies, mut kyllä tää tästä, oon pahemmastaki selvinny :) Mut oon vaan niin läheisyys-riippuvainen :(


Tiian Tahvo, mun sydän suli ♥
Vierailupäivä meni sunnuntaina ihan hyvin, vaikka itkus olikin pidättelemistä. Ja vuoden Vili joutuu siellä vissiin olemaan, pahensi vaan mieltä :(...Olo sit helpotti vähän kun Isojoelle päästiin kun Mikael ja Aku nauratti :D

Ps. TJ 246/338


Lauantaina pidettiin pienimuotoiset limudiskot :)



Ja sit vielä helpotti oloo kun Sonjan kans saatiin yhes kirota maailmaa :D Ja eilen ja toissapäivänä oli mahtava päivä kun Sonjan kans touhuttiin äitin yläkerras ja laitetaan sitä kuntoon, oli siistii löytää muksuna käytettyjä vaatteita, so cute!
Mulla on aika huono kuvasaldo, ei oo oikeen innostanu heilua missää kameran kans viime viikolla, mut otan itteeni niskasta kiinni ja alan panostamaan tähänkin blogiin vielä enemmän, I promise :)

Poijat kehitteli oman shakkil-laudan :DD
Niin ja oon alkanu olemaan omsta kropasta vähän huolissani. Mulla on paino lähteny rajuun laskuun. Mulla selkäranka näkyy selvästi kaukaakin katsottunakin, käsivarsis ei oo enää luiden ja nahan lisäks muuta ja kasvoista on lähteny paljo pois, tullu naamaan oikeen kunnon "poskikuopat". Toki mun syöminen on ollu koko tän vuoden tosi huonoo ja stressikin varmasti vaikuttaa.
On se vaan komia ♥
Niin ja sataset paukkuu! Tää oli mun 200. postaus ja lupaan sen kunniaks tehä tää blogin puolella jotain kivaa :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.