perjantai 24. tammikuuta 2014

It's been so long since I kissed your mouth and now I'm so tired you're so far from me. When I close my eyes you still make me happy

Viikonloppu on täällä! Eilinen päivä oli aivan mahtava! Oli niin kiva viettää päivä Mikaelin ja Miron kanssa :) Katottiin aivan sairaan hyvä kauhuleffa nimeltä The Conjuring, suosittelen :) Vaikka toki säikähdin 11 kertaa :D Leffan jälkeen Miro ja Mikael alkas pelleilemään kameran kans ja mä en oikeesti saanu happee kun katto niitä kuvia xD Naurettiin aivan hulluna, mua sattu mahaan ja alaselkään mut ei pystyny lopettamaan nauramista ja Mikaelilla ja Mirolla oli sama ongelmaa havaittavissa :DD Oli oikeesti niin mahtava fiilis kun täs vajaa kolme viikkoo tullu oltua vähä mieli maas ton Viilin armeijan takia ja nyt sai kunnolla nauraa :) On mulla vaan mahtiveljet ♥ Ja koska materialismionnelisuus niin mun mielen sai paremmaks kun sain tilattua kihlajaismekon, toki otin monta kerrallaan ja sovitan kaikkia ja niistä valitsen parhaimman :) Täs teille pari jota valitsin:

 

Mielipidettä saa heittää mikä näistä olis teidän mielestä paras? :)
Toki mulla on 4 muuta mekkoakin tulos mut en haluu kaikkia paljastaa vielä mut täs on nyt pari lempparia :)
Kihlajaisiakin on tullut muutenki jonkun verran suunniteltua tällä viikolla ja vieraslista is ready! Sit kun kutsut sais joskus tehtyä ja lähetettyä, no Annika haluais tehä ne :3 Ja jotain puhetta oli kans että Vilin tätikin vois tehä, no saa nyt nähä kumpi teköö tai kummalla on aikaa tehä ne :)  Ootan kyllä niitä kuin kuuta nousevaa, koska sit mun ja Vilin suku pääsöö tutustumaan toisiinsa :p Ja sinne on pari yllätystäkin tulossa ;)

Engagement Party Invitation
Tänään päivä menee rakkaan siskon sekä kumminpojan seurassa ♥ Kummanki näkemistä odottanu kans kun kuutamarssiaurinko nousevaa :) Mietittiin Annikan kans jopa sitä jos vihdoinki toteutettais meidän kuvausreissu :D JOS sää vaan sallii sen.

dream | via Tumblr

Niin ja torstaina oli jännät paikat kun mun kaveri Milla on kisailemassa Maajussille Morsian- ohjelmassa, olit Milla mahtava! Ja jos mä olisin se Maajussi niin kyllä mä sut valitsisin :D Eli kaikki ihmislapset: Maikkari auki klo 20 joka torstai ja seuratkaa kuinka Milla pärjäilee siellä :)

Toissapäivänä olin aika sadface kun Vili ilmotti mulle ettei se tuukkaan ens viikon torstaina lomille vaan vasta lauantaina! Vaan päiväks :( Armeija tykkää siitä niin lujaa ettei ne haluu päästää sitä sieltä ollenkaa pois :D Muutenki on tosi toivoton olo ton armeijan takia ja pelkoo siitä että kestääkö meidän suhde ton armeijan, mut jos kestää niin vahvistaa ainaki perkeleesti! Mut mulle toi lisää voimaa Vilin viesti minkä se laitto torstai-iltana: "...mutta mä rakastan sua enemmän ku mitään muuta täs maailmas ja haluun olla sun kans koko loppuelämäni koska sä teet mut maailman onnellisemmaks mieheks!<333 p=""> Mut ei mulla täs nyt mitään muuta jakamisen arvosta juttuu oo, tyytykää tähän muahahaahahahahahah!

ps. Mun blogi on alkanu taas vittuilla, kiva :)
pss. Tj 236/327
psss. LTJ 7!!

Loving ✿ | via Tumblr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.