keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Yhdestä puusta meidät veistettiin päästä varpaisiin ♥

Muistakaa äänestys,vielä ehtii!! --->



Päivä kuusi: 5 sinulle luontevinta asiaa:

so freakin cute <3 !
1. Jos nauran niin laitan käden suun eteen

Only sometimes...:( | via Facebook
2. Mun on pakko kuunnella musiikkia melkein koko ajan: kun oon koneella, laitan ruokaa, meikkaan, ennen nukkumaanmenoa ja kun teen läksyjä

My five fingers | via Facebook
3. Sormien ja nilkkojen naksauttelu

<3_______________________<3 | via Tumblr
4. Hiplaan mun hiuksia kun stressaan

Untitled | via Tumblr
5. Mun pitää vetää joku ihme ilme ennen kun repeen totaalisesti (Vilin havainto )
Ps. Tuli sit testattua peukalolla onko mun juustohöylä tarpeeks terävä..no vittu on! Nyt mun peukalosta on parin sentin siivu pois :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.