torstai 17. lokakuuta 2013

But at least I got my friends ♥



Ja biisistä sen verran että kun viime vuonna alkasin päästä takas jaloilleni niin Mikael sano et 

tää biisi sopii mulle :)

Mutta siis lunta!! Tuli pari viikkoo aikasemmin kun viime vuonna :o Mä teen kunnon postauksen kun pääsen kotia, koska en saa lisättyä kuvia lumialta tänne koska Mikael on kirjautunu omalla Lumialla koneelle ja mä en muista mun käyttäjätunnusta tai salasanaa, joten saatte odottaa 
hetken :) Mut täs taas jotain gallupin tapasta :)
ps. Mä en vieläkään tiä mitä tekisin viikonloppuna :<

Niin ja sanon heti aluks että anteeksi, en saanu mahtumaan kaikkia tähän ja nää ei oo missää 
ihmeellises järjestykses :)



Päivä kaksi: 9 ihmistä joita et halua menettää





1. Vili



2. Sonja


3. Mikael


4. Annika


5. Miro


6. Jasmin


7. Mimmi


8. Iskä




9. AnskuMillaJanita

ps. Niin ja tosiaan oon tehny tän gallupin apauttiarallaa puoltoista vuotta sit ja huomaa kyllä eron kuinka kaveriporukatkin ja läheiset ihmiset on muuttunu :o Toki sielä oli pysyny Isä, Mikael, Miro,Annika ja Ansku mut sit kaikki muut oli muuttunu :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.