perjantai 11. lokakuuta 2013

Hetken maailma on tässä !

Heijsan!
Pyydän heti aluksi anteeksi kuvien laatua mut kaikki on lumialaatua D:
Mulla alkaa tänään syysloma skipadidapidaa jee! Mutta jos siirryn suoraan kuulumisiin. Koulussa ei oo mitää jännää sattunu. tykkään skräppäystunneista, näätte sit mitä teen siellä :P Mimmin ja Tiinan kans sekoillaan ja Juho ei toki häpee meitä :D


 Niin ja tosiaan Meeri ja Henna oli mun tykönä pari päivää viime viikolla ja oli ylihauskaa! Ja Vili kans oli pari yötä :p Niin Heini sit teki mulle huulikorun, ihanaa saada se takas, ihan kun mulla olis ollu osa sielusta hukas kun olin sitä ilman :D Mut kyllä se on kipiä :<
Meillä oli kerranki Sonjan kans terveelliset leffamässyt! Voi näinkin hölläillä :p

Niin ja sit viime viikonlopun olin Isojoella koska en oo sielä ollu pitkästä aikaa. Ja sisko kans tuli Tampereen suunnalta sekä eno serkun kans :) Oli hienoo nähä Annikaa pitkästä aikaa, ei mulla kyllä voi olla parempaa siskoo, autto mua yhen ongelmankin kans :)




 Tää viikko on menny aika hitaasti mut onneks Vili tuli mun työ keskiviikkona, inana ♥ ja onneks koulus on sosiaalinen elämä (:

Koulus ollaan niin hiljasia, ei puhuta mitään ja mökötetään vaan D:

Sinne Viltsun kans!!! :)

Käytiin tiistaina vähä Piikis syömäs mut siitä ei sen enempää.. :D

Huomaa et Tuomas ei tykkää pehmiksestä

Mun kissanainen ♥




Vähä teinipeiliä Mindyn kans :)



Pelkkää mun naamaa koko postaus mut mun rakastanvalokuvausta- puoleni on hukkatiellä :(


Huomenna siis alkaa loma ja mä meen Vilin äitin kyytillä Vaasaan ja sit loppuviikko meneekin Kauhajoella maybe? Ja sit oon loppuloman Isojoella rakkaan Sonjan, Jasminin ja perheen kans, ihanaa!
Saa ny nähä mitä Sonjan kans sit keksitään, pelottaa jo valmiiksi.. :D Niin ja sit ehkä Mimmikin tulee! Oon ihan onnessani jos se tulee! En siis tee mitä spesiaalia, mut ei haittaa, mulla on niin luja ikävä Isojoelle että mielelläni mä mun loman siellä vietän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.