tiistai 4. helmikuuta 2014

It's funny how some distance,makes everything seems small and refuse the ones controlled me,can get to me at all!



Muistakaa videopostaus-äännestys tuolla! --->
Selitän nyt lyhyesti minkälaisia vaihtoehtoja tos on tarjolla :)

My day-video - No moni varmaan tietääkin tämän idean, kuvaan yhen päivän ajan videopätkiä mun päivistä ja leikkaan niistä sit 5-12 min pitusen videoklipin :)
Veli-video - Tätä en oo paljoo miettiny mut jotenki kummasti Mikael toivoo että tämä voittaa :D Kai me heitetään joku haaste tai tehään jotain yyyyyber siistii tai samalla tavalla kun Vilin kans et meille saa heitellä kysymyskiä ja niihin vastaillaan :)
My hair-video - Tätä nyt ei varmaan tarvi ees suuremmin selitellä: Näytän videolla kuinka laitan hiukseni yms. :D
My hometown- video: Tästä vois tulla mielenkiintonen, sillä esittelen videolla puoliläpällä niin rakkaan kotipaikkakuntani :D


Halajokaa halajokaa! Helmikuu starttas ja mähän lupasin että täs kuus otan itteeni niskasta kiinni ja nyt ainaki on jo vähän parempi fiilis :3 Fiilis alkaa palaamaan takas et haluu taas tehä kaikkee ja mitä kaikkee tää vuosi tuokaan tullessaan :)
Näin hienosti mun latvat menee nykyään luonnonkiharalle :) Ei vituta :) ja blogger raiskas laadun :<


Oon vähä saanu jotaki jopa aikaseks, en silti mitään suuren suura ja nyt ei oo armeijakaan enää oikeen mieles, sanotaanko että 60% vähemmän kun ekalla viikolla :o Eli se on kai hyvä juttu?


Mulla on taas oikeen uuhihanaaomanaama-kuvia suurin osa, pitäis kyllä lähtee oikeen kuvausreissulle et sais tänne blogiin jotakin mielenkiintosiakin kuvia :D Oon taas ihan himona innostunu piirtämisestä ja täs viikon sisällä saanu 2 kuvaa valmiiks ja oon kyllä kaikkiin tyytyväinen, tähän kolmanteen kuvaan käytän eniten aikaa ja kesityn enemmän kun siinä on mulle 3 tärkeintä ihmistä :)


Mikaelilla oli niin mielenkiintonen asento nukkua et oli pakko ottaa kuva :D
Mutta niin, Vili oli yhen päivän lomalla viikonloppuna ja kerettiin kyllä viettää ihan semisti aikaa yhes ja oltiin jopa baaris! Toki baari-ilta päätty ambulanssiin koska diabetes mut ei mitään vakavaa, olin vaan unohtanu insuliinit Luomankylään ja sit kun Vilillä oli vähän enemmän sitä alkomahoolia veren kierros niin tietenki se meni paniikkiin ja soitti sit sen takii ambulanssin mut joo, se ärsytti silloin kun olin kyllä ihan kunnos mut mun parasta se vaan ajatteli ja huolestu. Raasu odotti vaan aivan jääs siinä ambulanssin edes kun olin tipas niin sielä vähä veny. Mut ei siitä sen enempää.



Sunnuntai menikin henuttaen vaan ja mulla oli vähän heikko-olo joten Vilin sänky oli kaveri. Ei tuntunu yhtää pahalta palauttaa Vili takas armeijan huostaan, varmaan sen takia kun se kumminki tuloo jo torstaina takasi :3 ja vielä pidennetylle lomalle oooujea!! Kai sitä pitääs oikeen suunnitella jotaki kun nuonki monta päivää saan viettää sen kans, mut ainaki nyt pitää laittaa töpinää niihin kihlajaisiin et niitä pitää ainaki suunnitella silloin!


Lähetin Vilille Watssapin kautta lentopusun :DD


Yhtiskuva rakkauden kasn :3
Tänään pitääs saada vielä osa kutsuvieraiden osotteista ja suunnitella kutsukortteihin se teksti, loppu saakin jäädä sit torstaille koska huomenna kutsuu Kauhajoki ja Pablo!!! Niina kusee verta kun saa tietää mitä meen kattoon :D Mutta tällästä mulle, tänään tiedossa vielä kebabbia loistavassa seurassa ja autoajelua ja varmasti paljon paljon naurua :)


Vähä läskeilees Minna's places D:
 Tj:t vähenee ja ylihuomenna Vili on ollu jo kuukauden valtion palveluksessa, oho :o Toisaalta tuntuu että se on ollu siellä vasta pari viikkoo mut toisaalta aika on menny niin hitaasti ja Vilin ginekset viä lisänny sitä ajan kulua, koska toi viimesin gines tuntu siltä kun ei oltais ainakaan kuukauteen nähty :o Ja niin kaikki mulle sano et sieltä pääsee lomille joka viikonloppu mrph! Nojoo emmä haluu taas valittaa, pääasia et edes pari kertaa kuus on lomailemas :)
Lauantai-ehtoon drinksu mansikka-orgasmi omnomnom

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.