torstai 13. helmikuuta 2014

Give me love like never before, cause lately I've been craving more and It's been a while but I still feel the same,maybe I should let you go





 Mulla tulee nyt kuvantäytteinen postaus koska mulla ei oikeestikkaan oo oikein mitään ihmeellistä kerrottavaa :D


Mindy niin rakastaa mua :)
Ohhoh! Yli viikko kun oon viimeeks postaillu! Oon tosi pettyny itteeni :( On ollu niin paljo kaikkee muuta etten oo suonut aikaa tänne, i'm so sorry. Yritän korjata tapani hetimmiten!



Vilillä oli 4 päivän loma viikonloppuna ja siitä paremmin kerroin jo tuolla inttilesken puolella etten ala tänne sen kummemmin selittelemään mutta Kauhajoella oltiin ja viikonloppu meni oikeestaan leffojen, supernaturalin ja toistemme seuras :) Toki lauantai-päivä meni Akun ja Sinin seuras ja käytiin mm. kahvilla Valkoises Puus :)



Muuten mulla on tää arki kulunu piirtäen,kuntoillen tai disney-elokuvien parissa sekä mahtavien ihmisten kanssa :) Ikävä tuota kävelevää kurkkusalaatti-purkkiin on hiukan alkanut helpottamaan ja päivät on alkanu jotenki menemään nopeemmin :)



Kulta tarjos juustokakun Valkoises puus :3
Kielidude!


Jos Vili on vuoden niin viikon päästä ekat sataset paukkuu koska tänään on tj 307! nojuu onhan tuo liian iso luku siltikin vielä D: apua kahen viikon päästä tuleeki sit tuomi kauanko se on sielä, ei hiljaa jännitä D: ja vielä eilen se oli pakotettu tai jotain johonki johtajakoulutus tai joku juttuun, yhyyyyy :(


Rakas siskoni teki nämä kortit :)
Ja mä suunnitelin tekstit, niin kun varmaan huomaa :)
 Kihlakortit on nyt lähetetty ja oon onnellisen kramppaavan käden kans tyytyväinen, oli kyllä aika homma kirjottaa noi kutsukortit :D mut silti mielelläni ne kirjootin :)

Siinä ne nyt oli valmiina lähetettäväksi! :)
Pojat oli löytäny mun kameran ja tulos oli sitten tämä. Ei kannattais jättää kuvia mun kameralle ellei halua et niitä julkaistaan :D Mut herää vaan yks kysymys: Miten helvetis noi saa ittestänsä noin rumia? D:








Keskiviikkona käytiin Jalasjärvellä ja tuli nähtyä samalla Jessicaa pitkästä aikaa ja sit takastulles pysähdyttiin Mikon haudalla. Sen poismenosta tulee tänä vuonna 4 vuotta, miten tää aika on menny näin nopeesti :/



Tässä oli tää suuren suuri yllätys mikä haettiin sieltä Jalasjärveltä :3
Mulla on jo kauan ollut kanikuume ja nyt sit sain hankkittua täydellisyyden :) Tää on leijonanharja-narttu ja se sai nimekseen Fluffy :) Tulee varmasti paljon esiintymään mun blogissa :D Se on vaan niin söpö!


Tein viime viikolla ajan kuluks tavallisen videopostauksen ja julkaisen sen viimeistään ens viikolla! Editointi on vielä hiukan kesken koska opin nyt vasta käyttämään yhtä videonmuokkaus-ohjelmaa ja voin sanoo että on hiukan helpompaa kun movie makerilla! :DD mut silti siinä on sellasia ominaisuuksia johon tarviin velipojan jeesiä ja nyt se on kauhajoella joten joudun odottelemaan sitä -.-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.