tiistai 26. marraskuuta 2013

Then I kiss your eyes and thank God we're together I just want to stay with you in this moment forever forever and ever



Täs nyt tulee kolmen viikon tapahtumat, koittakaa kestää! :)


Hoppatihei vaan kaikille! Kyllä on ollu ankiaa sään puolella nyt koko kuukauden mut onneks viime viikolla tuli lunta! :) Miks muuten mä alotan aina mun postaukset sää-uutisilla? :D Kai musta tuloo joskus Pekka Poudan jatkaja, how knows :D


Mut jos sitten kuulumisten pariin: Mikael tuli mun työ toissa viikon keskiviikkona ja ne pari päivää mitä se täällä oli niin oli aivan huippuu! Keskiviikkona koulun jälkeen mentiin Kultaseen kulaukseen med Jenny,Juho ja Miksu. Meillä oli oikeestaan vaan yks ja ainoo keskustelunaihe: Cheek, AAH! Miten yhestä jätkästä voi saada niin pitkän keskustelun? :D Ehtoolla sit katteltiin Mikaelin kans W'ere Millers, se oli sikahyvä! Kyllä sai nauraa oikeen vedet silmis :'D Sit myöhään ehtoolla kun oltiin jo menos nukkumaan niin Samira soittaa Mikaelille ja pyytää lähtee Helsinkiin, no mitä Mikael tekee? Lähtee klo 02 yöllä kohti Helsinkiä, mikäs siinä :D
Oikeen kultakulaus-poijat :D

Jenny ♥
Mäkin menin sit pari viikkoo sit perjantaina Kauhajoelle linkalla ja kyllä voi sanoo että oli tylsää kun ei ollu musiikkia mitä kuunnella matka mut onneks sentäs otin kirjan matkaan mukaan! Oli taas siistiiihanaaihkua nähä Vili ja mentiin sitten Luomankylään ja sielä käytiin saunomas ja sit Vili oli lupautunu ehtoon ajaks kuskiks joten ajattelin kavereita nähä sen aikaa :) Ekana kävin Tiian tykönä, ei olla nähty kunnolla varmaan yli puoleen vuoteen! Oli outoo käydä sielä Myllytuvalla kun itekki oon samas rapus asunu joskus, se elämä tuntuu kun se olis ollu jotain unta tai emmä osaa selittää :D no siinä praatailtiin hetken aikaa ja sit kävin Sonjaa moikkaamas ja sit kävin vielä Sampan tykönä, oli kivaa :) Vaikka voi sanoo että yks aihe toistu vähän liikaa...niin ja sit me käytiin vielä sit Vilin kans Jasminta ja Reaa moikkaamassa :) Sit lähettiinki nukuksimaan Luomankylään, että sellanen perjantai.


Lauantaina tehtiin ruokaa, lihaa ja kermakastiketta sekä uuniperunoita nams! Sen jälkeen lähettiin kaupan kautta kohti Isojokea. Miro, Jouni ja Jokinen oli lähdös Mietaalle ja sit Vilikin alko vähän ryyppäämään isän kans :D ja siinä ne istuki pöydän ääres 9 tuntia? :D Mutta joo, oli erilainen viikonloppu :) Sunnuntaina tykättiin vähän nukkua mutta päivällä alkasin tekeen isälle kakkua mut se ei onnistunu ihan niin ku piti, kysyinki isältä: "Eikö sisäinen kauneus tuu sisältäpäin, päteekö sama kakussa?" Koska se oli järkyttävä päältä päin mut kyllä se sit ihmisille maistu, jokanen melkeen otti toisen palan :) Ja sit annettiin isälle Miron kans lahjaksi Olutkeittokirja, se kyllä tykkäs siitä :)



Ehtoolla tultiin Sjoelle ja katottiin Titanic Vilin kans ja nyyh! Mut oli aivan yliromanttista kattoo se Vilin kans :) ♥ Ja valehtelisin jos sanoisin jos en yhtäkään kyyneltä tirauttanu.
Maanantai oli sit vähä masis-päivä koska Jade haettiin uuteen kotiin, se oli jotenki paha paikka. Kai kun se on tos jalois pyöriny syntymästään asti ja tää oli eka lemmikki josta luovuin vapaaehtosesti. Onneks mulla on vielä Vanessa :) Ja muutenki parempi kun opiskelijabudjetti on mulla tosi pieni niin yks suu vähemmän ruokittavana ja sit tää  25 neliön kartano on ehkä vähän liian pieni kolmelle kissalle.



Tiistai koulus meni pelkästään teoria tuntien merkeis ja 4 viimestä tuntia matikkaa, aattelin et kuolen mut opin tosi paljo ja oon ylpee ittestäni :3
Sit Mikael tuli taas mun työ keskiviikkona :) Jenny oli muuttanu uuteen kämppään ja mentiin sit Mikaelin ja Juhon kans sen työ parille joka sit vähän karkas käsistä... :D loppuehtoosta me löydettiinki ittemme Komiasta ja osallistuttiin kisaanki mut ei pärjätty :< Sit näky taas paljon paljon tuttuja, ehkä vähän liikaakin :D Mut oli aivan sairaan huippu ehtoo! Tanssittiin Jennyn kans tosi paljo yms. meillä vaan toki meni vähä hermot kun pari karvakättä tuli ahdisteleen D:



Mun ja Jennyn juotavat :p



Viikonloppuna menin taas Kauhajoelle ja sielä nyt ei ollu mitään kummalista, toki Citypubis käytiin Vilin ja sen isän kans mut muuten ei tainnu tapahtuu mitää ihmeellistä? :D

Vili on pelottava :(
Sunnuntaina tultii sit Seinäjoelle ja kuvattiin vihdoinki sitä videopostausta, oli kyllä hauskaa! :) Toki mun kamerasta loppu akku kesken ja laturi oli kauhajoella, ei ketuttanu.




Maanantaina koulun jälkeen siivoskelin ja muutenki oli aivan ylimahtava fiilis mut se loppu kun seinään kun äiti soittti mulle: Eetu oli kuollu. Mun maailma romahti siinä paikas. Eetu on ollu mulle Michellen lisäks tärkein lemmikki mikä mulla on ollu. Se oli meillä 9 vuotta ja ensimmäinen lemmikki mikä mulla on ollu :'( oon onneks saanu tosi paljo tukee, jopa ihmisiltä joista en olis uskonu niin laitto mulle jaksamisia.

Uutta postausta varmaan tulee jo huomenna viime viikosta sekä tapahtumarikkaasta viikonlopusta :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.