maanantai 1. heinäkuuta 2013

Ja turha odotella takas himaan, ennen kun galaksit on palasina!

Hellou ja hyvää alkanutta heinäkuuta kaikille (: Joudun kerran taas yllättäen pyytämään anteeksi  postaus-taukoo mut nyt mulla on hyvä syy! Täs on ollu Jussia, kissanpentuja, Speedwaytä, Viliä, Kauhajokea, uimista, Powerparkkia, konfirmaatiota ja kaikkee muuta parin viikon aikana. Vois kyllä sanoo ettei tästä kesästä ainakaa äksöniä oo puuttunu :D En ees oikeen tiä mistä alottaisin :o Mut Provinssin jälkeen päästiin sopivasti isän kyytis pois Seinäjoelta. Mä jotenki ihmeellisesti jäin Luomankylän kohdalla pois :D Ei vaan oo parempaa tunnetta kun Vilin vieres nukkuminen ♥  No mun reissu Kauhajoella jäi lyhyemmäks kun suunnittelin koska alunperin mun piti olla joku 3 päivää mut lähinki sit jo seuraavana päivänä koska Miro ilmotti mulle viestillä: "Kissas poksahti :D kolme penikkaa tuli. Aika mätäsiä ne on ku oli pakko siirtää ne tohon pahvilaatikkoo ku se synnytti ne vaatekaappiin :d" Joten äkkiä alkasin hommaamaan ittelleni kyytiä Isojoelle. Mikael ja isä oli sopivasti Kauhajoella koska Mikaelilla oli inssi ja se sit oli autokortin verran rikkaampi :) Ne tuli hakeen mua Luomankylästä ja sit käytiin vielä vähä Subwayleimäs ja ABC:llä. Vili tuli sit töistä suoraan sinne ja kun ei sit keretty edellisenä iltana viettään oikeen aikaa yhes niin jäin sit vielä Kauhajoelle pariks tunniks ja lähin sit Anskun ja Jannen kyydillä Isojoelle kun ne oli Seinäjoelta tulos. Olin aivan täpinöis matkalla ja mietin minkälaisia suloisuuksia on syntyny. No sit isän tykönä huomattii et yks pentu oli ainaki menehtyny :< Se oli sellanen harmaa kirjava mut kaks muuta valkosta pentua oli hengis jä näytti voivan hyvin ja Mindylläki oli kaikki hyvin :) Siinä ehtoo menikin sit niitä tuijotelles :)



             




Seuraavana päivänä sit tutkittii niitä vähä paremmin ja Sonjan kans huomattiin et sielä oli vielä yks kuollu jota ei oltu nähty :( Mut onneks noi kaks karvapalloo sentään on edelleen hengis, ne on molemmat tyttöjä ja silmätkin niillä oli auennu tos viime viikolla sillä välin kun olin taas rilluttelemas Kauhajoella :D Ne on tosi meneviä ja ihmettelee maailmaa. En oo vielä päättäny kumman jätän itelleni mut sen minkä jätän niin sen nimeks tulee Cindy, sori Vili mä en oo edellenkään lämmenny sille Jorma-nimelle :D




Oltiin tuos kesäkuun puoles välis sit Seinäjoella Speedway-kisois :)




Sit juhannuksena oltiin Sonjan kans grillamaas makkaraa yhellä laavulla :) Oli aika perseestä oleva juhannus kun olin vaan Isojoella kun ei ollu oikeen mitään suunnitelmiakaan suttaantunu sit mut ens vuoden juhannuksena olis tarkotus yrittää päästä Himokselle :p





Vili tuli vaihteeks ryötöretkelle Isojoelle ::D

Vilin meltu (:

Miron kulta 



Söpö :)
Seuraava postaus onkin sit siitä mitä kaikkee tein 5 päivää Vilin kans kun olin Kauhajoella ja sekä Miron konfirmaatiosta. Seuraavan postauksen jälkeen voi olla et on taukoo koska mulla alkaa ens maanantaina työt ja en sit oikee ehi mitään muuta tekemään kun olemaan töis :D Mut viikonloput mulla toki on vapaata et tiedos olis ainakin Solar Sound, Vauhtiajot ja ehkä Vaasaa ja Tamperetta ;)

Nauttikaa nyt lomasta vielä kun sitä on ja teille jotka ootte töis tsemppii ja jaksamista ja lompakko sit kiittää töitten jäläkeen :)

♥ Mimsu

2 kommenttia:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.