torstai 13. maaliskuuta 2014

Älä kato mitä muilla on vaan kato sitä mitä sulla on ja mee niin pitkälle kun pääset. Ja vaikka välillä susta tuntuu että oot yksin niin ei sun tarvi kulkee

)

Hei! Nyt on aika päivittää kuulumisia! Oon kunnolla päivitellyt joskus öö kuukausi sitten viimeeks? Ja mulla ei muka oo tekemistä! Ihana kevätsää on hiukan saanu mielialaa paremmaks mut pikkulinnut itki mulle että kylmenis tän viikon jälkeen moneks viikoks! Nööy!! :(

Nyt tulee paskan kännykän paskalla kameralla otettuja paskoja kuvia, haluun uuden puhelimen!!


Söin joskus terveellisen aamupalan


Oltiin naistenpäivänä oikeen lenkkeilemäs!
Niistä on tullu kavelit :)
Mutta niin lyhyesti kuulumisiin kuuluu  viikonloppujen odotttelua, Mikaelin ja Miron kans hengaamista, leffoja, biljardi-pelejä, armeijan vihaamista, muuttoa, paljon teetä, luovuttamisen tunnetta, kissoja, pupua, Luomankyläs viikonlopun vietot ja paljon muuta. Mulla on tunteet ja mieli-ala ollu niin sekasin koko vuoden ajan että mä toivon että saan pian jotain järkee mun elämään.



Oli pakko kokeilla! :D
 Maaliskuu on pian puolessavälissä ja mun mielestä tää kuukausi on mennyt ihan älyttömän nopeesti :o Mä en nyt ala kertomaan menneitä tapahtumia kun tulis muuten hehtaarin kokonen postaus.

Murutes toi mulle Niksulasta tälläsen ♥
Kihlajaislahjoja :p



Oon taas alkanu vähän liikkuumaan enemmän eli kuntokuuri part 33674. Olis se ihan jees että sais kesäks paremman kunnon ja lisänä vielä vois olla tyytyväinen omaan kroppaansa, no hiljaa hyvä tulee vai miten se meni :) Oon jo käyny pari kertaa lenkillä sekä tällä viikolla olin yhen Tiinan tykönä kuntoilemas, kätsysti sen liksasali oli rakennttu hevostalliin!



Selfietä kihlajaisis :p
Viikonloppuna kulta tulee lomille ja tiedos olis perjantaina ainaki mun veljen 16-vuotis synttärit. Apua se on jo vanha! Se on aina ollu mulle niin pikkane mut kahen vuoden päästä se on jo täysikäne, whaaat!



Jp kävi kyläs ja naureskeli meidän kenkien koko eroo :D
Tällä viikolla olis vielä mahdollisesti Poriin lähtö ja sit muuten vaan hengailua ja tuntien laskemista että nään Vilin :D Sit harjottelua toukokuus olevaa soveltuvuuskoetta varten, puhun ihan kun ees pääsisin sinne :D Hurjaa ajatella et lähen pois pohjanmaalta oikeesti! Sen verran voin paljastaa että soveltuvuuskoetta kuvaa sanat joutsen ja rajalla, näätte mun "taidokkaat" työt sit pääsykoken jälkeen :D

Ja kympit paukkuu! Mulla on 40 lukijaa woou! ;D Ihanaa kun teitä lapsukaisia on jo noin paljon! ♥

Mut  tää oli tällainen sekava postaus vaihteeksi, palaillaan viimeistään ens viikolla! ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.