tiistai 3. syyskuuta 2013

Kohtalolla on keinonsa löytää sut!

Hohooo hyvästi loistava elokuu ja tervetuloa vielä parempi syyskuu! Kouluviikko starttas jälleen ja tottakai koulus oli mukava päivä! Käytiin Mimmin kans koulun jälkeen Seppäläs ja ostaas ylihyvää Smoothieta Arnoldsis, nam! :p Oon ihan kiitettävästi shoppaillu täs viime aikoina, voisin pistää niistä kuvia :) Hintoja en enää muista, pahoitteluni :[ Niin ja sit mulla alko nyt kuntokuuri, ei siis mitää laihduttamista mut syön terveellisesti, käyn kuntosalilla, teen vatsalihaksia,lenkkeilen ja käyn uimassa ja eilen tää mun kuntokuuri alkokin uimisella mut mä en oikeen tykänny tuosta kirkkokadun uima-hallista D:




Vilillä oli kisat Hyvinkäällä toissaviikonloppuna ja Meerirakkaus lähti mukaan ♥ Kyllä oli siistii kun se oli mun seurana :p Ja Vilin kisatki meni hyvin :) Koulus on ollu perusflippaus meininki ja Mimmi on vaan paras, en oo varmaa kertaakaa tota vielä kirjottanu D: täs nyt viime aikoina ottamia kuvia niin ja voisin vielä täs vaihees muistuttaa äänestyksestä! Näyttääs nyt vähän siltä että teen Vilin kans sen postauksen. Oijoi, mitähän siitäkin tuloo? :D












Sit tänään Heini tuli mun työ ja lähettiin sit kaupungille ja käytiin Filmtownis vuoraamas leffa nimeltä Warm Bodies, siinä on pääosas Skinssin Tony. Aivan loistava leffa, se on zombi-leffa mut zombien näkökulmasta. Janita liitty meidän seuraaan ja puhuttiin kaikesta mahollisesta vaihteeks :p


Miukumaukut ♥


Se tunne kun Mindy....




Voisin täs välis kertoo mun syntymäpäivästä. Tosiaan elokuun 22. päivä täytin 21 vuotta, vanha akka jo D: No koulus tuli paljo onnitteluja ja sit lähin tänään Isojoelle koska mulla oli perjantaina vika työpäivä. No kun pääsin isälle Jasmin ja Sonja soitteli mulle koko ajan ja mietin mitä helvettii kun niillä oli niin hätä nähdä mut nopiaa D: Kahvin juotua mä sit lähdin kylälle ja ne oli koulujen lähellä olevalla kukkulalla istuskelees viltti päällä, olin vähä et mitä vittua D: No sit kun ne aukas sen viltin niin ne oli järjestäny mulle piknikin! Siä oli kaikkee mun lempiherkkua ja maailman paras kortti! Kiitos vielä rakkaat ♥ Toi on ihaninta mitä mulle on koskaan järjestetty <3 p="">


Aivan loistava synttärikortti!







Nyt sit pitääs vielä jossain välis järjestää synttäripaardit kun ne on jääny noitten mun sairauskohtauksien takia ja nyt antibioottikuuri...

Mimmulii ♥

Meidän kaunis työ ♥

Karhukopla!

Jade nauttii olostaan :)

Kauhajoelle matkalla !


Tällänen kuvavaltainen postaus vaihteeks mut eipä mulla oikeen oo mitää mielenkiintosta kirjotettavaakaan. Mut viikonloppuna olis vuorossa Tampere med Mikael ja Vili ja sielä olis tarkotus käydä Ikeas, Edenis ja ryybs ryybs! Kyllä alkaa kädet vapisemaan tälläsellä alkoholistilla kun yli kuukauden ollu jo ryyppämätttä huhu huh! :D

6 kommenttia:

  1. Mä kuulin jostai et meeri on raskaana ja aattelin et se oli vaan puhetta. mutta onhan se <3 ihana vaavimasu <3 sano sille onnittelut Sannalta ja Jossulta :) btw, ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin oonki ;)) kolmoset sieltä tuloo <3 mäki niiiin rakastan täysillä mun vauvamasua!! ;))) Kuulin kans juttua et teillon molemmilla kuppa ja ku tällei nää jutut kiertää ja viä pitää paikkansa nii vähäkö siistiä! Siitä sit vaa ne kuus muutaki viä hankkimaan niin jo on täyrellistä!
      - Meeri

      Poista
  2. Sori oikeesti luulin et se pitää paikkaansa! Vähäks oon nolo :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että huomasit itekki olevas noloo (jo pelkästään siks että ei voi naamaansa näyttää , vaan pitää tehä sellane tunnus mistä ei vahingoskaa voi tunnistaa)

      Poista
  3. Kolmoset tulossa? No se selittää "rantapallo ilmiön" ;D
    älä nyt leikistä suutu!

    Mimosa, ihania kuvia susta :)
    -T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin, toi mun paitahan oli tosi ihonmyötäne, et mun maha onki just tollane ;)) ja parempi rantapallo ku sun kuumailmapallo mahas :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.